![]() |
automatisch inloggen op ftp
Hallo,
als ik naar een externe ftp ga van mijn universiteit, dan logt ie automatisch in op de ftp van een andere student die ooit bij mij heeft ingelogd en automatisch inloggen op heeft geslagen. Hoe kan ik dit weer ongedaan maken zodat ik onder mijn eigen ftp kan inloggen? Bvd. Mark :cool: |
Met welk programma log je in?
|
Klinkt als IE. Wis eens je cache en je cookies. Dat zou wel eens kunnen helpen.
Om je cache te wissen: extra --> internet-opties... --> Bestanden verwijderen... --> Ook alle off-line items verwijderen --> ok Om je cookies te wissen extra --> internet-opties... --> Cookies verwijderen --> Ok. |
Citaat:
En die cache wat jij bedoeld heeft er ook niks mee te maken :p |
Citaat:
|
Citaat:
En heeft verder werkelijk niks met MSIE te maken :D:D Cookies hebben met het HTTP protocol te maken, niks met FTP. En als je wist wat cache was bij MSIE had je ook geweten dat dit niks te maken heeft met inloggen via FTP. :D:D |
Citaat:
voor IE: nadat je bent ingeloged: file --> login as |
Volgens mij is cache bij FTP server-sided?
Wat twain4me zegt ja, als je in het nederlands bezig bent is het 'Bestand' -> 'Aanmelden als'. Daar kun je ook intellen dat je het wachtwoord onthoud en dus voortaan daarmee automatisch inlogt. |
Deze post had mark der voor mij opgezet. Wat twain4me werkt (ff bestand -> login als) ! :) Cookies en dat soort dingen had ik allemaal al geprobeerd alleen werkte niet.
Bedankt voor alle reacties! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:08. |