![]() |
[Internet] Gratis sms'jes sturen zonder mobiel num. registratie ?
Ik zoek een site waar je gratis en minstens 1 keer per dag een sms'je kan sturen, en je niet hoeft te registreren met je eigen mobiele nummer (want ik heb er geneen). Als het ff kan ook eentje waar ze niet maar 250 sms'jes per dag hebben met een stuk of 1000 bezoekers per dag. En natuurlijk ook geen ongewenste bullshit sms'jes of kosten voor de ontvanger.
Kent iemand zo'n site ? Kheb zelf al gezocht maar kon geen goede vinden eigenlijk. |
nja...dream on....volgens mijn bestaan die sites al een tijdje niet meer...helaasch
|
Toen smsen net in was had je wel van die sites, sms is ook niet meer het geld, wat is 0,07 euro op een mensen leven.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar volgens mij werkt die dienst nietmeer. gratis SMSjes sturen kost een bedrijf geld, dat gaan ze terugverdienen door het nummer te verkopen, reclame te sturen via je telefoon of email. wat jij wilt, zal een bedrijf niet aan beginnen, zijn ze binnen de korste keren failliet |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom wil je smsen als je geen telefoon hebt, er is toch geen fuck aan als je nooit wat terug kan krijgen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik mag toch gewoon vragen of het kan ? |
Het kan ook, je kan 15 smsjes gratis versturen via de HI webiste, maar dan moet je wel een HI pre paid kaart/telefoon hebben.
Dus ;). 'Voor niks gaat de zon op' |
Citaat:
|
Koop er een voor 30 euries man.
Geen geld? Ga dan werken, die jeugd is echt lui man, man, man. :nono: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:25. |