![]() |
Dé slechtste soap
Soaps zijn over het algemeen niet van een hoogstaand niveau, zoals we allemaal weten.
Wat vind jij nou dé slechtste soap? En waarom? Is het slecht geacteerd? Zijn de onderlinge relaties zo ingewikkeld en overdreven dat er zéker 10 kinderen voortgekomen zijn uit (misschien wel onbedoelde) incest? Zeg het! |
Ik vind onderweg naar morgen niet om aan te zien met hun alle kleuren van de regenboog decors...
Maargoed :) |
Citaat:
idem.. |
Days of Our Lives. Vanwege het walgelijke acteerwerk, de slappe dialogen, de neppige decors, de vreemde waas over het beeld ( :confused: ) en natuurlijk omdat ik er verplicht meerdere afleveringen van moest kijken voor Nederlands. (n) En één van moest opnemen. Terwijl er op dat moment iets veel leukers en beters op tv was. (n) :mad:
|
Ik kijk geen soaps, vind ze allemaal verschrikkelijk, maar ik heb natuurlijk wel eens stukjes gezien. Bij Amerikaanse soaps ligt het drama er vaak vreselijk bovenop, dat vind ik echt heel erg om te zien. En ja, bij Nederlandse soaps vind ik alles er zo nep uitzien. Je ziet gewoon dat het triplex muurtjes zijn bijvoorbeeld... Maar goed, ik kan dus geen titel noemen, want ik vind ze allemaal even erg :P
|
Ze zitten allemaal erg dicht in de buurt wat betreft slechtheid. Doe maar ONM, dat heb ik één keer gezien en dat was om te huilen.
|
Soaps zijn alleen leuk als je ze volgt. Wanneer je helemaal in het verhaal zit kan het slechte acteerspel je ook niks meer schelen, evenals de rare verhaallijnen. Dus alle soaps die ik niet volg vind ik slecht, omdat ik daar objectiever naar kijk.
|
Allemaal. Slechte dialogen, cliché gebeurtenissen, neppe sets, etc.
|
Alle Nederlandstalige soaps, het klinkt gewoon nergens naar.
|
Het Glazen Huis (n)
|
Goudkust
En bold and the beautiful omdat Brooke, Taylor, Ridge, die vader en zn broer om de week onderling van partner ruilen en vlak na de zoveelste bruiloft alweer met de scheidingpapieren staan te zwaaien en nu geef ik dus toe dat ik het wel eens heb gezien :o |
elke soap is uberhaupt slecht omdat het gewenste IQ om het blijvend leuk te vinden lager is dan de gemiddelde middagtemperatuur op Siberie
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle Soaps :o
|
Je kunt net zo goed vragen welke soort stront het slechtst smaakt.
|
As the World turns
Het is misschien wat minder slecht geacteerd, maar dat compenseert niet me de gebruinde 'perfecte Amerikanen' die erin spelen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:10. |