Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   flauwval-gevoel tijdens sex (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1119614)

igfy 04-03-2005 02:10

flauwval-gevoel tijdens sex

Soms heb ik het gevoel dat ik flauw ga vallen tijdens de seks.. voornamelijk als het heel lekker is.. Ik denk zelf dat dit te wijten is aan het feit dat ik dat heel snel adem en er dus hetzelfde gebeurt als bij iemand die aan het hyperventileren is. Alleen ik vind het zo vreemd..

Hebben meer mensen hier last van?

sofie3 04-03-2005 06:44

Ik heb er zelf ook een beetje last van, met name als ik tegen het orgasme aanzit. Ik probeer dan eerder mijn adem in te houden en op mijn longen te drukken met de ingehouden lucht, in plaats van heel snel in en uit te gaan ademen. Op het hoogtepunt zelf adem ik zelfs niet meer (denk ik).

Vlinderr 04-03-2005 07:55

Jup, word dan ook heel duizelig...

Maurice 04-03-2005 08:16

machtig, jouw vriend doet goed werk.

Vlinderr 04-03-2005 08:21

Citaat:

Maurice schreef op 04-03-2005 @ 09:16 :
machtig, jouw vriend doet goed werk.
Tis denk ik een questie van heel 'hard' neuken, het TE lekker vinden, en dan voel je je opeens heel raar... (maar wel lekker, maar lekker vreemd)

Francesco 04-03-2005 10:30

Mijn theorie is dat er meer bloed naar de geslachtsdelen gaat (vanwege de opwinding) en minder naar je hoofd (dus minder aanvoer van zuurstofrijk bloed), met als gevolg duizeligheid... Is niet erg omdat het maar heel even duurt, maar als je eens een staand standje probeert kan het zijn dat het licht echt even uit gaat omdat je hart dan harder moet pompen om het bloed naar je hoofd te krijgen.

MargotTenenbaum12347 04-03-2005 14:10

Ja, laatst nog gehad, maar toen had ik ook koorts, dus ja.... :bloos:

Envy 04-03-2005 17:41

Ik heb iets van twee keer gehad dat ik duizelig werd enzo (op een lekkere manier dan). Maar ik had niet echt het gevoel dat ik flauwviel.

MB 04-03-2005 19:23

ik val weleens helemaal weg tijdens de sex, dan voelt het ook als flauwvallen, is maar een halve seconde ofzo. Best vaag

Sarah 05-03-2005 12:29

Heb ik ook wel eens, vooral als ik bovenop zit. Maarja, zo voel ik me ook na een tijdje hardlopen. Gewoon van de inspanning, beetje weinig zuurstof naar de hersenen :) plus dat je inderdaad misschien gaat hypoventileren (aannemelijker dan hyperventileren; als je al hard bezig bent en dus veel zuurstof gebruikt en dan óók nog eens veel meer inademt dan je nodig hebt moet je wel echt héél hard ademen).

filia dei 05-03-2005 14:09

Ik ben ook welleens duizelig tijdens de sex, volgens mij is dat wel een soort hyperventilatie. Dat vind ik ook niet echt aangenaam ofzo.

Zo'n wegval gevoel heb ik best vaak, t'is net echt een flauwval gevoel, ik weet ook niet precies hoe ik 't moet omschrijven. Alsof me gedachten gewoon achterover vallen of wegzakken zodat ik er niet meer bijkan zowiets. Maar dat is niet alleen tijdens de seks, dat heb ik ook welleens bij gewoon zoenen, of samen knuffelen gewoon. Als ik heel blij ben en rustig.

igfy 05-03-2005 15:15

Citaat:

Sarah schreef op 05-03-2005 @ 13:29 :
plus dat je inderdaad misschien gaat hypoventileren (aannemelijker dan hyperventileren; als je al hard bezig bent en dus veel zuurstof gebruikt en dan óók nog eens veel meer inademt dan je nodig hebt moet je wel echt héél hard ademen).
Dat is idd aannemelijker :) Maar toch zoveel inspanning is het voor mijn gevoel niet.. maar dat zal dan wel zijn omdat het leuke inspanning is..

justhanna 06-03-2005 19:27

Komt inderdaad bekend voor ;)
Heerlijk licht in mijn hoofd op zulke momenten :D
En het is een goed gevoel :D

Mijn vriend verricht goed werk! :p

deringmeester 07-03-2005 10:49

ik ben een keer flauw gevallen tijdens sex onder de douch. combinatie van zwaar lichamelijk werk en hoge temp.
maar wel een leuk verhaal.

Sarah 07-03-2005 13:48

ohja, ik heb een keer vrijwel op het punt gestaan van flauwvallen vanwege pijpen in een afgesloten douchecabine. Ik kon niet door mijn neus ademen vanwege alle stoom... en dus ook niet door mijn mond :D

deringmeester 07-03-2005 13:52

:D
dat is idd niet zo slim.
Maar wel grappig.

MazeMouse 08-03-2005 19:58

Citaat:

justhanna schreef op 06-03-2005 @ 20:27 :
Mijn vriend verricht goed werk! :p
Offtopic: Altijd leuk om te lezen :o :bloos:

Nee, kheb het zelf nog nooit gehad. Denk dat het meer een 'meidenkwaal' is :o

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:24.