![]() |
verliefd op een vriendin??
Ik weet op dit moment niet zo goed wat ik er mee aan moet. Ik val altijd op jongens, ben maand geleden ook nog heel erg verliefd op een jongen geweest. Maar daar is verder niets uit voort gekomen. Zodoende ben ik dus al weer een tijdje vrijgezel, en ik ben meer voor een vriendin (die ik van sporten ken) gaan voelen. Ik heb altijd al wel het gevoel gehad, dat ik ook voor een meisje wat zou kunnen voelen. Maar toch had ik dat tot dusver niet....waar ik eigenlijk wel blij om was. Want deze situatie is echt uitzichtloos.
wat moet ik nou??? |
ze zeggen dat ieder mens een beetje bi is. Ook betekend meer voelen voor een meisje 1x niet meteen dat je lesbisch bent. Je kan ook gewoon heel erg blij met haar zijn... je kan nu toch nog niet zeggen wat je moet doen... misschien met het andere meisje overleggen?
|
Lekker zien wat er komen gaat zou ik zo zeggen......een beetje oogcontakt kan geen kwaad! Zij verwacht van jou waarschijnlijk niet dat je op meiden valt en zo kun je ongemerkt vissen naar wat zij voelt voor homoseksualiteit enzo......Good Luck! xxx pinkflower
|
Ik heb precies hetzelfde, ben ook verliefd op een vriendin, eerst heb ik het aan een andere vriendin verteld, maar na een tijdje werd ik helemaal gek van mezelf, ik zie haar bijna elke dag en we zijn best wel close... Toen heb ik het haar in een brief geschreven, ik had trouwens al eerder aan d'r verteld dat ik bi ben, maar ze schrok er wel een beetje van. We gaan nog gewoon met elkaar om, ze heeft me wel teruggeschreven maar we hebben er nooit over gepraat, dus wat dat betreft is er niet veel veranderd, ik ben alleen nog wel verliefd, maar al wel wat minder... succes ermee nog.... I know how you feel... :confused:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:43. |