![]() |
hiphop
Ik heb hierover een jaar geleden ong. ook al een topic over geopend, maar toen kreeg ik er niet echt wat uit.
Ik ben gestopt met mn dansopleiding (vooropleiding en daarna hbo) maar zoek nu wel een dansgroep (lessen) om te kunnen blijven dansen. Ik woon in Scherpenzeel (omgeving Amersfoort)... Weet iemand wat op een behoorlijk niveau? Ik niet echt... :| |
Ja
Wat voor stijlen dans je? Ik kom zelf uit de omgeving Amersfoort, en doe voornamelijk breakdance, maar ook hiphop, streetdance en allerlei andere stijlen. Voor hiphop op niveau kan je toch het best naar Amsterdam gaan, naar Moves: http://www.moves.nl/ Verder weet ik in Amersfoort/Hilversum wel een aantal dingen, zeg maar wat je precies zoekt. |
Hiphop voornamelijk... Ik heb slechte ervaringen met streetdance (nogal simpel) dus weet niet hoe t is als t moeilijk is... Ik deed ook aan showmusical en dat vond ik ook erg leuk. Maar een beetje ala urban clips ed. Amsterdam weet ik... Daar heb ik ook gedanst. Maar dat is tijdens mijn aankomende studie in Deventer niet erg praktisch te combineren.
|
Breakdance heb ik btw wel eens gehad maar dat lijkt me niet iets voor mij ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:15. |