![]() |
Spellbinder
Hey hallo,
Ben op zoek naar sites over de Australisch/Poolse serie Spellbinder. Het werd in 1995 uitgezonden op de Nederlandse buis en vorig jaar de op de Belgische. Ik ben voornamelijk op zoek naar het logo. Ik heb vele zoekmachines geprobeerd, maar het resultaat viel me erg tegen. Dus, als iemand me kan helpen... laat het dan horen. Heather Mitchell (Ashka) sites zijn ook goed. Alvast bedankt. TM |
Ik ken de serie nog. :)
Misschien is deze link nog iets voor je? http://spellbindercastle.tripod.com/ Daar vind je ook het logo: http://www.geocities.com/sharak_iii/images/002.JPG |
Dat vond ik altijd zooo leuk toen ik klein was :cool:
Ik was altijd een beetje verliefd op Paul :o |
Keek ik vroeger altijd, vond het wel een coole serie (y)
|
Thnx, ik heb namelijk een goed voorbeeld van t logo nodig omdat ik het als tattoo wil. misschien wat gek, maar heb t altijd een zeer mooi en boeiend logo gevonden. Aangezien ik me ook vaker in 2 werelden heb bevonden heeft het ook nog iets symbolisch :p
|
dat keek ik ook altijd, met dat lekkerding. En er was ook zo'n meisje bij, of was dat Mirror Mirror?
|
Citaat:
|
Citaat:
En buiten die wereld was er ook zo'n meisje met kort donker haar, samen met zo'n andere jongen. |
Citaat:
hahahaha, same here :P nostalgie he |
Citaat:
en ja ik vond Paul ook stiekem wel erg leuk :bloos: |
Dat vriendinnetje van Paul uit de Spellbinder wereld heette Rianna. En heb je natuurlijk nog Gryvon, Coreon etc... :)
|
Ah, ik ken die serie ook nog wel. Best een lekker ding die Rianna trouwens.
|
Citaat:
Maar ik vond hem ook zeer apetijtelijk. ;) |
Ik vond dat vliegende ruimteschip altijd wel cool. Hoe het afgelopen is weet ik eigenlijk niet. Deze serie komt toch nog wellis op TV1 (België) Ik meen op dinsdag of woensdagmiddag.
|
Ik vond dat wel meevallen eigenlijk :confused:
Die pakken waren wel stoer zeg, even je armen over elkaar doen en dan heb je al een electriciteits bol :cool: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:11. |