![]() |
21-12-2012??
|
Oh, tegen die tijd ben ik toch al drs. (y)
|
hmm ik weet niet wat ik hiervan moet denken, is best eng allemaal :(
|
Massaal zelfmoord plegen dan maar?
|
De zoveelste keer dat de werled vergaat.
De vorige 'periode' eindigde in 1989? Daar heb ik niks van gemerkt :o Niet te geloven dat ik tot zover heb gelezen |
hmmm van de gezamelijke zelfmoordbijeenkomsten. Best gezellig eigelijk :|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
idioten die dat bedenken. Al miljoenen jaren is de mens gewoon de mens, en precies over 7 jaar kunnen we ineens allemaal telepathie enzo :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
ben je serieus? |
Een langzame pijnlijke dood heeft anders ook wel wat.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kijk vol verlangen uit naar het eind van dit topic.
|
Citaat:
En bovendien spreekt het elkaar tegen. Over 7 jaar eindigt de wereld, en over 30 jaar staat Nederland onder water.. :) |
Wat een extreme bullshit.
|
Citaat:
|
Kijk, nare man slaat de spijker op z'n kop. (y)
|
Citaat:
|
Je smeekt om een slotje?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
"Door de evolutie van ons DNA naar 12 strengen zullen we 100% van onze hersenen gaan gebruiken. Ons volledige bewustzijn zal terugkeren (dat is het bewustzijn van wie we hier zijn, wat we gaan doen en wat we gedaan hebben in onze vorige levens). We krijgen onze buitenaardse krachten terug. Telepathie, teleportatie en interplanataire reizen zullen door middel van ons lichtlichaam mogelijk zijn."
We gebruiken nu ook al 100%. Alleen maar 10% tegelijk. Maar elk deel heeft een functie, die gebruikt wordt. Dat wordt wat als we alles tegelijk gaan gebruiken, eten slapen niezen denken dromen rennen en zitten tegelijkertijd. :p |
Citaat:
|
"Volgens haar informatie gaan alle mensen mee in dit evolutie proces, deze werkelijkheids-verandering, en laat moeder aarde niemand achter. Sommige mensen die op aarde geïncarneerd zijn om haar en de mensheid te helpen in dit ascentieproces kunnen kiezen om terug te keren naar hun vorige sterrenstelsels waar ze vandaan kwamen of kunnen zelfs naar hogere dimensies ascenderen."
We hebben dus niets te vrezen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ach, dood ga je toch.
|
De datum, 12-12-12 is ook wel érg toevallig.
|
eerlijk is eerlijk we gaan wel een unieke dood ervaren ALS het waar is, zal wel niet denk ik nu. Ach was gewoon nieuwsgierig of er meerdere mensen hiervan afwisten en hoe ze dit interperteren.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarschijnlijk is het gewoon verzonnen door iemand die zijn eigen 15-minutes-of-fame in z'n leven wil verdienen. (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
May the Force protect us all...
|
Lees ik net op een andere site:
"Het is aannemelijk maar niet zeker dat de Lange Telling 0.0.0.0.0 op 21 december 2012 valt. Het precieze verband tussen de Lange Telling en moderne kalenders is verloren gegaan toen de Spaanse veroveraars in de 16e eeuw veel van de geschriften van de Maya's hebben vernietigd. In de loop van de tijd is de begindatum van de Lange Telling aan veel verschillende data in onze kalenders gekoppeld die soms wel 1000 jaar uit elkaar lagen." |
BLABLABLA,
zoveelste schijndood |
Yoda komt wel uit het niets om ons te redden! >_<
|
Wat n bullshit.
Als dit waar zal zijn, zal iedereen er nu zo onderhand van op de hoogte zijn, zal het wereldnieuws etc blaat zijn en zal t niet alleen op n paar van die vage sites staan... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Als ik ja zeg, pleeg je dan zelfmoord?
|
op 12-12-12 ging de wereld ook gewoon door, wat een gezeur.
|
Gaap.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:37. |