![]() |
Eerste keer en communiceren.
Heey! heb ff een vraagje , maar zou kunne dat deze topic al bestaat, mijn zoekfunctie werkt namelijk niet. Dus sorry als het al bestaat, zou er dan iemand de links kunnen doorsturen.
Nu mn vraag is dus : bij je eerste keer, waren jullie dan stil of waren jullie aan het praten, over wat dan ?, of waren jullie eerder instructies aan het geven? Nu toch al bedankt om het te lezen. Kusjes X |
geen dank :)
|
wij waren toen toch wel stil. Behalve dat ie af en toe wat liefs in mn oor fluisterde en vroeg of t nog wel ging, omdat het toch wel pijn deed.
Maar lijkt me ook dat vooral als je elkaar nog niet zo heel lang kent je niet hele gesprekken voert. |
we zeiden wel wat maar nie veel. Meestal zoiets of ik het lekker vond ofzo..
|
Tijdens mijn 1e keer voerden we een discussie over de condooms, want ik leefde in de overtuiging dat het ding nog niet goed zat, waarna hij het ding verrot trok. Ik weer een nieuwe ging pakken, om vervolgens voorover uit bed te knallen:|. Daarnaast heeft hij herhaaldelijk gevraagt of ik wel zeker wist dat ik dit wilde en of het pijn deed, harder/zachter moest.
Neen, ik heb het niet over megapool of wiskunde gehad;). |
Ik heb niet meer gezegd dan een "auw", waarna we ook eigenlijk weer zijn gestopt. Daarvoor vroeg hij steeds of ik het wel wilde en of het pijn dded (dat deed het dus)
|
Niet bijzonder veel gezegd, geloof ik. Hooguit wat 'voorzichtig!' opmerkingen :p
|
niet echt gepraat.
Wel of het nog ging, er geen spijt van had, enz. |
De allereerste keer hadden we veel gepraat over condooms omdat dat niet lukte. En daarna toen die eindelijk goed zat, alleen nog dingen als 'gaat het goed' enz.
|
Citaat:
|
auw, rustig, auw, stop nou, ga dan toch maar door, argh, hmmm, auw, zoja,, jeej ik heb seks gehad.
|
Eerst af en toe een auw, oew enzo, maar dan ging het wel... We hebben er achteraf wel een gesprek over gehad, van geen spijt enzo...
|
van te voren of ik er heel erg zeker van was dat ik dit wel wilde. tijdens of het geen/ niet te veel pijn deed, of alles nog wel goed ging.
en daarna of ik geen spijt had. hij was lief :). (isie nog steeds hoor ;)) |
tijdens het voorspel hebben we wel gepraat... dat duurde dan ook een paar uur, dus om dan voortdurend stil te zijn is ook wel weer erg stil he :). Gewoon, lieve dingen zeggen enzo.
Tijdens de seks zelf hebben we niet gepraat. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:01. |