![]() |
make-over
Wie zou jij wel een coplete make over willen geven en waarom? Wat zou je dan bij hem/haar doen?
|
ik ga athell ombouwen tot meisje want dat vindt'ie prettig
|
k ga feary zo mishandelen/verbouwen dat hij zigzelf anaal kan nemen :D
|
dolletjes :)
|
ridderlijk :]
|
ja, ik zou t laten doen, sterker nog ik ga t later doen :D
|
Ik zou Italianboy in een skatebroek hijsen :o
|
Citaat:
Het lijkt me wel koel om een keer samen met een kakker een 1-dags make-over te doen...gewoon voor de gein qua uiterlijk even van stijl verwisselen. Maar voor de rest heb ik er geen behoefte aan om andere mensen te veranderen. |
Bob Saget
http://www.i-mockery.com/winky/saget.gif goes Bam Margera http://www.bamargera.com/picbamdumps.jpg all agree? Waarom? Zijn hoofd irriteert me. |
Citaat:
Geintje. Duh :p. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou mn wiskundeleraar ombouwen tot een blok beton
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik wil Laurentien een make-over geven (y)
|
Ik wil mevrouw Bruinslot een make-over geven (y)
(dat was vroeger mijn biologie-lerares en ze zag er NIET uit) |
ik heb al aardig wat vriendinn voor de grap mijn kleding aangedan een opgemaakt, was altijd wel weer geslaagd :)
|
Citaat:
Ik wil Gwen nog een keer super netjes aankleden, zoals toen ze Estelle speelde (instappertjes, rokje tot iets boven de knie, lichtblauw blousje, suede jas, knotje, bescheiden make-up). Dat stond haar echt supergoed. Daarnaast heeft ze gezegd nog een keer mee te gaan naar een hockeyfeest, dus dan zal ze wel moeten :D |
Ik ga mijn vader ombouwen tot gothic :rolleyes: :D :)
(ff ter vermelding: hij is pas 61 :eek: ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
m'n moeder ze ziet er echt niet uit
wat ik dan zowiezo wil veranderen is haar haar das echt heel verschrikkelijk zo'n heel fijn permanentje. en haar kleren niet om aaan te zien!! van die kleren die ik droeg toen ik 6 was bijv een trui met een grote beer erop! en haar gebit dat is zwart dat vind ik ook zo lelijk :p |
Citaat:
|
Ik zou alle nieuwslezers van het nos-journaal een make over willen geven...
En ik zou ze eens netjes aankleden en een keer fatsoenlijk opmaken. Want Marga van Praga heeft soms net de oogschaduw van een dragqueen. :eek: |
Citaat:
|
Roel, moet jij zeggen man, vieze kut-alto :D
Hmmm.. ik zou zo'n meisje uit mn klas wel willen ombouwen tot goth, ik denk dat t dr best mooi zou staan :) en misschien gaat t nog gebeuren ook, want ze vind gothic-kleding best mooi :) |
kzou m'n broer en zus graag een make-over willen geven, mijn god zeg, die zien er niet uit!:eek: :D
Kzou m'n zus beetje vlotte skatekleding aantrekken en dr netjes opmaken, ipv die gothiczooi en zwarte make up :p en m'n broer ook skatekleertjes aan, en zich laten scheren! ;) |
Citaat:
ik wil dwarfie-de-faerybroer ombouwen tot mezelf want hij is kakker-in-wording aldus z'n sig en dat is niet fijn :) Naja op sig vind ik t best mooi maar roze polo's staan interessanter op een wijde skatebroek dan boven een beige-kleurige pantalon, nietwaar? :) :cool: En athell krijgt natuurlijk nog steeds een jurkje :p |
Citaat:
sorry :p |
ik vind dat AtHell een gebleekt spijkerrokje krijgt, en een wit truitje met blote schouders, en blond haar, opgestoken natuurluk, en hakschoenen waarop hij niet kan lopen.. en een debiele zonnebril..
:p |
Het lijkt me koel om zelf eens gemaked-over te worden ( ofzo ;) )
En anders m'n zusje :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:08. |