![]() |
Waar kopen jullie je games?
Ik ben erg benieuwd waar jullie momenteel jullie games kopen en vooral waarom daar........
|
Ik krijg meestal een kopietje van iemand. Maar als ik iets koop, is het een aanbieding. Dus ik koop waar het het goedkoopst is.
|
De winkel!
Ga mij! |
kOPIE
|
Free Record Shop
Lokale game shop Lekker dichtbij en soms goedkoop. |
Nedgame. Top voor 2e hands spul. Dimension+ is ook wel okey geloof ik. Verder stap ik wel eens de intertoys of Bart Smit binnen. Die willen nog wel eens oude budgetgames voor 5 euro hebben. Thief1&2, Max Payne enzo.
|
Citaat:
|
De dichtstbijzijnde gamewinkel zit in de stad, en aangezien ik lui ben bestel ik dus over internet :)
|
Replay Videogames.
|
Citaat:
|
Meestal bij Digifan in Haarlem. Verder daar waar ik het spel wat ik zoek het goedkoopst tegen kom.
|
Citaat:
En de service is ook goed. En de 2e hand games zijn ook heel relaxed :) |
ff een tourtje langs alle winkels, degene die er toevallig een euro of iets van af haalt wint.
Voor de Bart Shit maak ik een uitzondering, die weigeren hier te ruilen, en daar koop ik logischerwijs ook niet. |
Citaat:
|
Replay zijn wel vaak een stel oplichters met hun winstmarge van 300 %...
Maar wie niet tegenwoordig :D:D |
Dynabyte en FRS
Maar meestal Dynabyte |
gameshut in gouda. Ik heb daar me ps2 gekocht. en als ik 2 of meer spellen te geljk koopt krijg ik korting (y) . Dus meestal spaar ik en koopt 5 spellen te gelijk, korting rulez (y) (y) (y)
|
Dimension+, Dixons, Mediamarkt, etc.
Echter ownt Dimension+ het meest. |
Nedgame voor oudere spellen, Dynabyte voor nieuwere (yay klantenkorting), af en toe Mediamarkt of Dimension+.
|
FRS, Bol.com
|
=x
|
zo'n beetje overal
|
Citaat:
|
kopen ? :eek:
|
Dynabyte
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja. Sommige games zijn het nog waard ook! :eek: |
Play.com, vooral om slechte Nederlandstalige menu's e.d. te vermijden.
|
Kopen?
Wat is dat.. kan ik dat eten? |
dat klinkt echt vies...kopen :nono:
|
*Zucht* Heeft iemand het over downloaden dan wordt ie ondergeflamed, heeft iemand het over kopen dan is het opeens een triest figuur :rolleyes:
Gelukkig kun je aan sommige reacties lezen wat voor mensen het zijn. |
Citaat:
|
Sjit, snel al m'n geld verbrassen zodat ik dat ook kan doen. Hmmm, naar de hoeren of alles naar Azië?
Hmm, liefdadigheid is mooi. :) Maar ik heb al eens gestort, dus op naar de hoeren (y) |
FRS
eigelijk een KUT winkel, maar heb een VIG kaart en krijg daar dus korting :D |
Citaat:
|
Citaat:
Zon VIG card is van de PU (very important gamer). het geeft je (correct me if im wrng) 7.50 € korting. Dus dan ben je met pc games wel goedkoper uit. (consolegames weet ik niet, want die heb ik niet:P) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vooral gameshops echter als ik een aanbieding bij de Mediamarkt of Frs zie koop ik ze ook wel.
|
Citaat:
|
Kopie of Gewoon de Winkel ( freerecord shop of intertoys )
|
Citaat:
|
Grabit
|
Gister MGS: Substance besteld bij bol, vet cheapo, 8,94 kijk voor dat geld ga ik hem niet eens downen (y)
dus ga in het vervolg vaker checken op bol :) |
Citaat:
|
Ik las vandaag trouwens dat Free Rip off shop gaat beginnen met het verkopen van tweedehands games. Daarbij mogen mensen hun games ook inruilen voor een andere game of geld.
Goed idee? |
Dat is de reden dat ik naar Nedgame ga, omdat je dan een goed spel voor een lagere prijs kunt krijgen.
|
Dynabyte ivm de 10% korting. Een enkele keer iets goedkoops en ouds over het internet. Groter dan dat wordt de wereld niet voor mij. :)
|
FRS handelt weer in 2dehands spellen!!!
Goede zet! :) Voor 15 euro GTA 3 weten te kopen in bijna nieuwstaat... Voor zo ver ik kon zien geen krassen en 1 *ja 1!!!* Ezelsoortje in t boekje :P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:08. |