Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Vraag & Aanbod (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=24)
-   -   <<GEVRAAGD!!!>> Gothic broeken en truitjes... (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=112022)

Belladonna 31-05-2002 14:25

Hoi!

ik zoek me de laatste tijd helemaal suf naar gothic truitjes die niet te duur zijn. Aangezien ik geen jurkendrager ben, zoek ik truitjes en broeken.. truitjes het liefst met vleermuismouwen.
Broeken ± maat m en truites s.

Ik weet eigelijk niet of het ook bestaat, maar help me AUB als je wat hebt en het weg wilt doen...

xx suusjuhhh

MelodyofÐeath 31-05-2002 14:54

gothic broeken? wat heb je dan in je gedachten? leren broeken, fluweel broeken, zwarte spijkerbroeken?

wtf is een gothicbroek?

truitjes, tsja ik kan kijken, ik heb nog wel iets liggen

Belladonna 31-05-2002 15:04

ja zoals ik al zei: ik weet niet of t bestaat, maar gewoon een beetje een zwarte gare broek, maar ik denk dat ik die zelf ook wel kan scoren!

maar als je nog leuke truitjes hebt ala als in de blackwidow in r.dam (k weet niet of je dat kent). Maar als je zou willen kijken voor truitjes, heel graag...

suusjuhh

Triloxigen 31-05-2002 15:54

hmm..
Je gebruikt woorden uit de Fancy
en luisterd naar Limp Bizkit en naar Crazytown..

dan raad ik je eerder de C&A aan...

the reflecting god* 31-05-2002 17:07

Citaat:

McLaren schreef:
hmm..
Je gebruikt woorden uit de Fancy
en luisterd naar Limp Bizkit en naar Crazytown..

dan raad ik je eerder de C&A aan...

hahaha

laatmaar ik zeg niks

Belladonna 01-06-2002 08:37

hoe kommie nou weer aan die onzin???? ik haat crazytown.. (k heb 1 keer een liedje leuk gevonden) en Limp Bizkit sucks nu best wel heel erg :mad::mad:

Belladonna 01-06-2002 08:39

En over dat van de Fancy: wat the fuck boeid jou het nou dat ik de fancy lees??? Daarom kan ik nog wel gothic zijn :rolleyes: :mad:

Hoe zwart-wit kun je zijn: Zij leest de fancy dus ze is nep :rolleyes:

2young2live 01-06-2002 13:46

als je goedkoop uit wil zijn, zelf maken..ik ben nu ook begonne met zelf dingen maken..ok ik moet behoorlijk nog wat ervaring krijgen maar ook met geen ervaring ( zoals ik) kan je wel wat simpele dingen maken, je hoeft niet eens een patroon te kopen, je kan ook gewoon een oud truitje uit elkaar halen en dat als patroon gebruiken, en dan je de mouwen gewoon zelf naar eigen behoeve aanpassen...tip: probeer t eerst met een oud grodijn of andere goedkope stof, als oefening zegmaar, voordat je mooie stof verknald...
en onder gothic broeken versta ik ehm...tja de enige die ik ken zijn gewoon simpele broekn maar dan van velours gewoon recht of strak boven en dan bij de kuit heel wijd..maar ik draag nooit broeken dus daar kan ik je niet mee helpen...

Stevill 01-06-2002 16:01

Citaat:

Belladonna schreef:
Daarom kan ik nog wel gothic zijn
dus jij bent oudheid???
:rolleyes:

Belladonna 01-06-2002 16:59

Citaat:

:rolleyes:, dus jij bent oudheid?
whatever

punkyfish 01-06-2002 21:34

Citaat:

Belladonna schreef:
whatever
je vergeet het handgebaar.

maar kijk even bij de h&m.

the reflecting god* 02-06-2002 11:30

wat doen jullie allemaal onzettend &^$#@& , dit meisje zoekt iets,waar jullie niks mee te maken hebben,en trouwens wat boeit jullie nou of ze wel of niet wannabee of gothic is....

Belladonna 02-06-2002 16:10

idd thnx!:o

punkyfish 02-06-2002 19:17

Citaat:

the reflecting god* schreef:
wat doen jullie allemaal onzettend &^$#@& , dit meisje zoekt iets,waar jullie niks mee te maken hebben,en trouwens wat boeit jullie nou of ze wel of niet wannabee of gothic is....

ik zeg toch gewoon dat ze bij de h&m moet kijken?

Siyabonga 02-06-2002 20:32

Citaat:

punkyfish schreef:
ik zeg toch gewoon dat ze bij de h&m moet kijken?
voor een zwarte broek misschien, maar gothic truitjes hebben ze daar dus echte niet...

Triloxigen 02-06-2002 20:53

Citaat:

Belladonna schreef:

whatever

huppeltrut uitspraak no. 1

hmm.. ik dnek dat de C&A niks voor je is..

Meer zo'n miss sixty winkel ofzo..

]{ing 02-06-2002 21:46

leuk topic :D
bleh ik heb geen zin om af te zeiken.. dit was het weer

the reflecting god* 03-06-2002 07:26

Citaat:

McLaren schreef:

hmm.. ik dnek dat de C&A niks voor je is..

Meer zo'n miss sixty winkel ofzo..

blaat,

wat ben jij trouwens een ongelovelijke.......ah laatmaar bleehg

haha *denkt terug aan korn shirt en pinkpop petje foto* haha

Triloxigen 03-06-2002 08:44

Citaat:

blaat,

wat ben jij trouwens een ongelovelijke.......ah laatmaar bleehg

haha *denkt terug aan korn shirt en pinkpop petje foto* haha

zal ik eens wat zeggen, ik moet alleen maar laggen op dit topic
enigste reden dat dit leuk is omdat ze er zo serieus op in gaat..

Wat is er btw mis met een pinkpop hoedje en van mij part Korn de oude CD's?
Mag je mij toch uit gaan leggen hoor..

FullMoon 03-06-2002 18:27

*om even alle zeurende en zeikende mensen te negeren:*
als je een "gothic-broek" zoekt, is het eigenlijk het makkelijkste om gewoon simpele zwarte broeken te kopen (net wat jij het mooiste vindt), en die dan te bewerken. je kunt er mee doen wat je wilt. ligt eraan wat voor stijl je hebt; als je van punk-gothic houdt, kun je bijv met veiligheidsspelden en ritsen ed aan de slag gaan in strakke broeken, je kunt veters gaan rijgen (de schoenmaker wil vast wel van die gaatjes met ijzertjes in je broek maken), of net wat je wilt. houd je meer van dat dromerige, heb je altijd nog kant en van die lieve kleine stoffen roosjes of wat dan ook. wijden broeken zijn (vind ik persoonlijk) altijd mooi. en dan heb je nog de velours, latex en leren broeken. het is net waar jij persoonlijk van houdt.
oke, truitjes... zoals 2young2live al zei, kun je altijd zèlf truitjes maken (en het eerst uitproberen met oud stof!). op gothic.pagina.nl staan ook nog sites met patronen. verder heb je vaak ook mooie truitjes bij "gewone" winkels, alleen moet je dan gewoon zorgen dat je goed combineerd. en ik weet niet wat iedereen tegen de H&M heeft, maar ik moet toegeven dat ik daar toch hele gave dingen heb gevonden (ik noem 3 corsetten, ik noem ondergoed)
succes!
(en let maar niet op dat commentaar van al die mensen hier; ze hebben niks beters te doen dan anderen mensen afzeiken...)

punkyfish 03-06-2002 19:19

Citaat:

vleermuissie schreef:
voor een zwarte broek misschien, maar gothic truitjes hebben ze daar dus echte niet...
ik zag laatst zwarte truitjes met vleermuismouwen, dat is toch gothic? :confused:

Triloxigen 03-06-2002 21:35

Citaat:

punkyfish schreef:
ik zag laatst zwarte truitjes met vleermuismouwen, dat is toch gothic? :confused:
gothic is een levenstijl,
kun je niet in een winkel kopen lijkt me :p

TheNobodies 04-06-2002 07:59

sjeej man mensen waar maken jullie je toch zo druk om? al luisterd ze naar britney spears en draagt ze goth jurken als ze er zich tog lekker by voelt,accepteer de mensen zoals ze zijn en niet om wat ze doen en hoe ze doen..vind het echt dom hoe jullie reageren op dit meisje..ze vraagt alleen aardig om wat advies van broeken en truitjes hoe ze er goedkopen aan kan komen en doen hier een aantal bepaalde personen haar een beetje afkraken..daar vraagt ze toch niet om ofwel..

en meisje gewoon hier niet meer op in gaan want die hebben nix btrz te doen dan gezeik hier te uiten..

kyk us op www.attitudeholland.nl
die stonden op ozzfest en heb zon boekje meej genomen,leuke kleren hebben ze er , oke het is niet echt goedkoop maarja..hier staan leukere kleren in als in de large..kwa *goth* kleding..

*kuzz

oh ik zal nog wel wat rond kyken als ik wat voor je heb

the reflecting god* 04-06-2002 08:18

ah blaat laat ook maar mclaren, je begrijpt niet eens wat ik bedoel

idd h&m heeft leuke dingetjes, korsetjes etc...je kan ook gewoon bij coolcat ofzo kijken daar kan je afentoe ook leuke truitjes vinden...met kant enzo, en zelfs van die halve korsetjes :)

kijk anders es een keer op ebay of marktplaats....daar heb ik laatst ook mijn leren broek gekocht, 10eurotjes en erg gaaf ....

vissertje2002 04-06-2002 08:45

Ik raad je aan om op www.large.nl de catalogus te bestellen van dat bedrijf, krijg je steeds gratis thuis gestuurd. Er staat kleding in van allerlei verschillende muziek stromen.
Succes

kaleidoscope 04-06-2002 11:58

Citaat:

Belladonna schreef:
hoe kommie nou weer aan die onzin???? ik haat crazytown.. (k heb 1 keer een liedje leuk gevonden) en Limp Bizkit sucks nu best wel heel erg :mad::mad:
Laat ze maar,je hoeft jezelf niet te bewijzen.

Ik heb misschien nog wel een zwart verlours truitje met vleermuismouwen voor je,.,.ff zoeken offik hem nog heb. :)

Belladonna 04-06-2002 14:21

Citaat:

vissertje2002 schreef:
Ik raad je aan om op www.large.nl de catalogus te bestellen van dat bedrijf, krijg je steeds gratis thuis gestuurd. Er staat kleding in van allerlei verschillende muziek stromen.
Succes

da5t heb ik idd al gedaan! thnx voor de tips allemaal!

Belladonna 04-06-2002 14:22

Citaat:

CemetarySlut schreef:

Laat ze maar,je hoeft jezelf niet te bewijzen.

Ik heb misschien nog wel een zwart verlours truitje met vleermuismouwen voor je,.,.ff zoeken offik hem nog heb. :)

als je em heb heel graag 9en a;ls je em weg wil doen offcourse) ik wil er natuurlijk voor betalen.. mail me aar een keer owso...

xx

Belladonna 05-06-2002 14:29

up :o

*supahgirlie* 05-06-2002 16:30

hooooooooi...
kweetnie waar je woont..maar als je es in leiden bent...dan moet je es ff naar de blue moon en basta! gaan...daar hebbe ze allemaaal gothic en alternatieve kleren...helaas meestal wel duur maar wel onwijs vetjus... :D

sterrenmeisje 06-06-2002 12:29

Ik heb een heel mooi gothic truitje.. hij was ook heel duur.. maar ik daag um eigenlijk nooit... t is maat s.. van black raven..

t is een truitje ,et lange transparante zwarte mouiwen met drie punten duraan hangen (vleermuis dusss), de zijkant is van zwarte stretchstof en de voor en achterkant van donkerrood (beetje bordeaux) fluweel... aan de voorkant zit een sluiting met allemaal haakjes... fluweel heeft lijntjes zwrat kant erop zitten (zodat je heel dun lijkt :D)

je buik is bloot en hij loopt dar een beetje in een punt... de hals is redelijk laag en helemaal vierkant

alleen hij is heel warm en ik ga dan zo snel zweten...

hij kostte 180 guldentjes... duss... zie maar... ik weet mnog niet wat ik ervoor hebben wil... hij is pas twee keer gedragen (1 keer gewassen dus)

sterrenmeisje 06-06-2002 12:33

meer winkeltjes met goth kleren:

black widow www.blackwidow.nl

en voor meer moet hier wel iets tussen zitten:

http://www2.hku.nl/%7Ealex1/wicca/ht....html#schiedam

bij chakra in schiedam hebben ze ook goth kleertjes.. en black planet in vlaardingen ook... is niet echt duur alledrie die ik genoemd heb...

the reflecting god* 06-06-2002 17:09

hm ik weet precies hoe dat truitje eruit ziet die hierboven is beschreven....dr zit toch ook een rits aan de achterkant???

:D

Roxy 07-06-2002 12:44

hebben ze leuke dignen bij de h&m? corsetten en truitjes met van die spinnewebmouwtjes enzow? damn dat had ik nie verwacht binnekort toch eens gaan kijken dan :)

sterrenmeisje 15-06-2002 19:41

Citaat:

hm ik weet precies hoe dat truitje eruit ziet die hierboven is beschreven....dr zit toch ook een rits aan de achterkant???

:D

nope.. geen rits

*~*DOOR*~* 16-06-2002 15:30

ik heb ook een aantal "gothic"truitjes gewoon bij de coolcat enzo vandaan (gewoon aaaaaaaallle dingen in de winkel aantrekken enzo en dan zijn sommige echt :cool: )

En verder kun je inderdaad veel zelf maken, kant kopen en een shirtje maken of zelfs op de markt wel eens.

Echte winkels tja... gewoon de standaard gothic winkels he, maar ik vind die dingen daar meestal een beetje hetzelfde. Zelf maken is veel leuker en aparter :)

Stevill 16-06-2002 16:51

Citaat:

McLaren schreef:

gaaf val ik nou ook in het huppeltrut hokje? :D

-Archangel- 22-06-2002 11:45

Citaat:

*pixie* schreef:
meer winkeltjes met goth kleren:

black widow www.blackwidow.nl

en voor meer moet hier wel iets tussen zitten:

http://www2.hku.nl/%7Ealex1/wicca/ht....html#schiedam

bij chakra in schiedam hebben ze ook goth kleertjes.. en black planet in vlaardingen ook... is niet echt duur alledrie die ik genoemd heb...

Bij Black Planet vind ik echt wel duur en weinig bijzonders :rolleyes:

sterrenmeisje 23-06-2002 14:47

Citaat:

-Archangel- schreef:

Bij Black Planet vind ik echt wel duur en weinig bijzonders :rolleyes:

:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

owww god.. weet ut wer beter...
ik vinnut wel meevallen... wel es op festivals geshopt? tuurlijk zit dur dure sjit bij.. je moet ook zoeken...

kussie

Mindfields 23-06-2002 15:28

verkopen ze ook bad religion shirts of hoodies bij Black Widow?

yvonnaah 23-06-2002 18:09

ik weet nog wel een paar gothic winkels maar ik denk dat ze wel ver weg voor je zijn! namelijk in uden (in de oranje passage) en eindhoven (bij de grote heuvel/berg of hoe da daar ook mag heten) maar die winkels zijn nie zo groot. je kan inderdaad ook bij de h&m gothic kleren vinden die nie zo duur zijn (ook hele leuke corsette maar die kon je moeilijk aan krijgen :S) en in de large kan je een paar gothickleren bestellen maar nie dat daar zoveel in staat! verder heb je ook nog een gothicblad waar je lid van kunt zijn maar da kost 5 euro verzendkosten. kijk maar op : http://www.alcatraz-gothic.com/ veel succes met zoeken! :rolleyes:

-Archangel- 23-06-2002 18:15

Citaat:

*pixie* schreef:

:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

owww god.. weet ut wer beter...
ik vinnut wel meevallen... wel es op festivals geshopt? tuurlijk zit dur dure sjit bij.. je moet ook zoeken...

kussie

Festivals is achterlijk ja, maar soms is het er weer heel goedkoop maar bijvoorbeeld de spikebandjes bij Planet zijn gewoon overdreven duur, MAAR wel gaaf want ze maken wel voor je wat je wil (tegen een beetje hoge prijs) maar toch :-D komje ook uit de buurt van VLD?

FullMoon 23-06-2002 21:55

Citaat:

-Archangel- schreef:

komje ook uit de buurt van VLD?

VLD? waar staat dàt dan voor?

]{ing 23-06-2002 22:12

Citaat:

FullMoon schreef:

ik weet het toevallig (volgens mij is het geen algemeen bekende afkorting trouwens), vlaardingen...

independancy wanted 23-06-2002 23:09

Citaat:

FullMoon schreef:

Vlaardingen de gexte :P Ik kom ook uit Vld.

FullMoon 23-06-2002 23:24

hehe, ik dacht dat het EINDHOVEN de gekste was :D

independancy wanted 23-06-2002 23:51

Citaat:

FullMoon schreef:
hehe, ik dacht dat het EINDHOVEN de gekste was :D
Mis: Eindhoven is "true", Maastricht "heerscht" en Vlaardingen "de gexte".... Tja, die slang valt toch echt niet mee ;)

Krummeltje 25-06-2002 10:36

Citaat:

punkyfish schreef:
je vergeet het handgebaar.

maar kijk even bij de h&m.

Mwahahahahaoahaoahaoaha...

Triloxigen 25-06-2002 12:52

Valkenswaard is The Underground

:D:D

-Archangel- 26-06-2002 14:37

Citaat:

independancy wanted schreef:

Vlaardingen de gexte :P Ik kom ook uit Vld.

Gaaf :) kom je wel eens in harmonie ofzo (sorry voor offtopic...)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:04.