![]() |
Muesli-spul
Weet iemand of er ook muesli (of cruesli, of wat dan ook dat eindigt op -uesli) bestaat zonder noten, chocola of kokos? :)
Ik kan het niet vinden namelijk en ik ben erg -uesli-verslaafd :( |
ja hoor, je hebt ook gewoon naturel cruesli. of met appel. das ook lekker. kan wel zijn dat er nootbestanddelen inzitten ofzo, omdat het ws wel in een fabriek wordt geproduceerd waar noten gebruikt worden, is dat een bezwaar? oh, je hebt ook met tropische vruchten, das lekkerrrr
|
Ik eet altijd yoghurt met cruesli-rozijnen en suiker.
yummmmmmm |
Citaat:
Euroshopper muesli heeft dat niet. Zo'n plastic zak van een kilo met oranje boven- en onderkant. Ik kan niet tegen noten, dus ik vrat altijd die euroshopper muesli, maar ik heb een molen op een paar minuutjes lopen dus ik mix het tegenwoordig altijd zelf. Dat werkt ook heel goed, kan je het precies zo krijgen als je het zelf wilt.. Koop een kilo biologische tarwe-, haver-, gerst- en roggevlokken en een kilo biologische rozijnen en gooi dat door elkaar.. dan kan je zelf kiezen wat je er nog verder bijdoet.. Zonnebloempitten, pompoenpitten, gedroogde appel, gedroogde banaan, je verzint het maar! |
Citaat:
|
Citaat:
Natuurvoedingswinkels hebben het ook. En zelf mixen werkt idd ook heel goed en dan kan je het idd zo maken als je zelf wilt. :) |
die met caramel. is ook erg lekker :cool:
cruesli |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
edit: ik was nog niet wakker enzo. :s |
hmm,eigenlijk ben ik nog nooit cruesli/muesli spul tegen gekomen zonder rozijnen (n)
|
cruesli =/= muesli ? :confused:
|
Citaat:
|
Op de meeste verpakkingen staat toch ook dat het product sporen van noten en pinda's kan bevatten?
Maarja, bij van die natuurwinkels hebben ze het vast wel. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:37. |