![]() |
19 jaar en nog geen seks
Hai,
Ik ben een 19 jarige jongeman, heb nog nooit gezoend of seks gehad. Zuig ik nu? |
Ja.
|
Duidelijk (y)
|
Zuigen is inderdaad een optie nu :D .
Maar ff serieus, ik ben ook 19 en maagd, maar het boeit me geen fuck.. |
Ik zou weleens willen weten hoe één en ander voelt eigenlijk. Natuurlijk wel alleen met iemand waar ik van zou houden... niet met de eerste de beste bR3EzAh. :)
|
Citaat:
|
Zoog je maar, he :P
|
haha, ik heb ook op mn eerste zoen mogen wachten tot mn 20e :p
en ach, het maagd zijn boeit me niet :d het is net als je zegt..het moet wel met iemand zijn waar ik echt van houd :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ehm ik ken je niet dus je zult maar bij jezelf na moeten gaan waar het aan ligt:
- ben je een gedrocht? - ben je iemand die vieze dingen doet of uitkraamt? - ben je enorm verlegen? - ben je niet zo actief met dames bezig? je kunt vast nog wel meer vragen bedenken en doe daar wat aan... als je een gedrocht bent kun je natuurlijk ff een nieuwe haarstijl gebruiken en qua kleding eruit springen, altijd wel opties om aan de vrouw te komen joh! |
Citaat:
|
who cares.
|
en dan heb je natuurlijk ook altijd nog gewoon hoeren... :rolleyes: :D
|
Op-blaas-pop...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Lijkt me duidelijk.
|
Wat maakt het nou weer uit op welke leeftijd je voor het eerst seks hebt gehad/krijgt? Ik zou me er niet druk om maken en wachten tot je de juiste persoon tegenkomt. Wees blij dat je er enige waarde aan hecht, want er lopen zat mensen rond die alleen seks met mensen hebben, zodat ze kunnen zeggen dat ze seks hebben gehad.
|
Citaat:
|
Citaat:
praatgrage vrouwen in bed :nono: |
Citaat:
:evil: :D *ROFL* |
nou, boehoe.
|
Citaat:
Zultkop :rolleyes: |
als je je er goed bij voelt, wat is t probleem dan?
en als je je er niet goed bij voelt, tja, dan moet je maar gewoon afwachten ofzo... |
wat wil je hiermee bereiken? Dat we gaan bevestigen dat je oerlelijk bent of wil je dat we tegen je gaan zeggen dat het vanzelf komt? Beide keren: zorg eerst eens dat je een relatie krijgt, dan kunnen we verder praten. En info daarover kan je vinden op L&R. Succes!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:18. |