![]() |
Meest stijlvolle persoon van de dag
Vandaag zat ik in de tram met een stijlvolle Ethiopische nicht. Hij had een lapje op zijn schoot met daarop zijn hondje, en toen hij de tram uit moest schoof hij het hondje eraf en vouwde hij het lapje op. Verder droeg hij lichtbruine leren handschoentjes, een tweed jasje, een bontstola (hopelijk wel nep) een nette spijkerbroek en cowboylaarzen eronder. Oehlalalaaa
Wie is de meest stijlvolle persoon die jij vandaag zag? |
gisteren een babe op een punkfeest met een verscheurd shirt en een strakke spijkerbroek, zag er niet verkeerd uit
|
Ikzelf, want verder heb ik alleen nog maar familieleden in pyama gezien, en ik ben aangekleed. :cool:
|
ik zag vandaag een heel hip meisje en ze had aan:
baggy spijkerbroek bruine riem zwarte allstars zwart coltruitje donkergrijze hoodie groen legerjasje met broche groene oogschaduw oja ik was het zelf :mad: |
Citaat:
|
Gisteren zag ik een geile negersloerie met een felroze lak bomberjack, een roze geile liplees trainingsbroek, grote roze oorbellen, roze hairextensions en roze lippenstift.
Ik wou d'r bijna bespringen, maar ik moest helaas werken. |
Citaat:
|
Citaat:
Oh ja, ze kocht trouwens ook nog een roze bubblicious bij me. prrrr. |
Citaat:
Ik zag vandaag een oma met een leopardcoat en rode lakpumps (y) |
Dat was een vriendin van me...ze had een pyama aan met roze koeien erop (y) :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gister een meisje met een baggy spijkerbroek met rode pumps eronder en een zwart shirtje met kant en ze was heel mooi en rookte als een travo en dat zag er heet uit.
|
Mijn huisgenoot zag er vandaag reteheet uit in een corduroy broek met bordeelsluipers, een lichtblauw overhemd en een bordeauxrode strakke trui eroverheen, preppy geil (y)
|
chick van mn werk
geen idee wat ze precies droeg maar het zag er zoals altijd weer dik voor mekaar uit(y) |
een of ander jochje in de bus
|
zwarte stretch jeans opgerold
donkerblauwe afgetrapte chucks t-shirtje met daarop "The Dwarves Must Die" witte riem met laklaag leren jackie met drie buttons ik heb alleen mezelf nog gezien vandaag. |
Ikzelf uiteraard
|
vriend van me:
baggy spijkerbroek zwarte hoodie studriem leren jackkie gemilimeterd haar hoge vans grote koptelefoon (y) |
joep.
donkerblonde krullen baggy spijkerbroek oranje zip up kort jasje met grote ruiten <3 |
ik stond vandaast in de spar naast een echte cutie
breed, donkerrood vest, baggy spijkerbroek, grote koptelefoon (ik hoorde head automatica <3), vans, en verder weet ik het niet meer zo. oh, en hij was kaal :confused: |
een vriendin van me.
zwarte wijduitlopende rok met tule eronder, zwarte panties, zilveren schoentjes. en een zwarte trui met grote kraag. |
ikzelf.
ik heb toch zo'n fantastische pyjama aan, met een trui in maat XXL ofzo. (y) |
Citaat:
tot nu toe ben ik de meest stijlvolle persoon die ik heb gezien en ik vrees dat dat waarschijnlijk zo blijft vandaag want ik zie op school nooit mensen met geile outfits (n) |
Ik denk dat mijn tweelingzusje de meest stijlvolle persoon gaat zijn die ik vandaag ga zien. Dat of een dikke punker in de bijstand vanavond.
|
Citaat:
|
Gister een meisje bij mij op school.
Ik weet niet meer precies wat ze allemaal aanhad. Gewoon een simpel truitje en een kortje spijkerrok. Daaronder had ze een felroze panty die eigenlijk heel fout was, en daarom juist heel erg leuk. |
ik met mn fucking nasum shirtaaaaaaaaargh!!!!11
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Emomeisje, zonder tunnels.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:14. |