![]() |
Boekenweek
Gaan jullie nog iets ondernemen...lezingen, signeersessies e.d.
mijn programma is: - zondag Jessica Durlacher - woensdag Jan Wolkers - volgende week zondag Renate Dorrestein |
Mwah, de Bruna bezoeken denk ik. :o
|
Oh ja, de boekenweek :) Ik heb het geschenk lekker altijd eerder dan jullie en zonder dat ik er een boek voor hoef te kopen (y) Ik kan er zelfs meerdere meenemen!
|
Ik denk dat ik er ook maar even eentje ga regelen. Dat is dan ook zo'n beetje het enige dat ik met de boekenweek heb, maar toch...
|
Ik hoorde dat je komende zondag gratis kan reizen met de NS als je het boekenweekgeschenk van Wolkers bij je hebt. Jammer dat ik zondag nergens heen moet en geen trek heb in een boekenweekgeschenk van Wolkers, maar toch een leuk idee.
Ik houd wel van dat verbond tussen treinen en boeken. LUH-3417 |
Ik wil dat boekje wel. :o
|
Citaat:
|
Ja, en als ze merken dat je het geen leuk boek vind moet je toch nog een kaartje betalen (y)
|
Inderdaad. Controleurs lopen rond om je te overhoren met vragen over de motieven van het boek en de verteltrant in het derde hoofdstuk. Als je verkeerd antwoord, word je zonder pardon van de trein geflikkerd.
LUH-3417 |
Vorig jaar ben ik een dag met de trein geweest met het boekenweekgeschenk, voor 2 euro heel nederland rond. Is idd best een leuk idee. Maargoed. Ik heb het boekenweekgeschenk nog niet. Misschien een goed moment om weer eens een boek te kopen.
|
Ik hoorde overigens uit goede bron dat het niet de zondag maar de zaterdag is waarop je gratis kunt reizen als je Wolkers op schoot hebt. Zoek het zelf voor de zekerheid even na, voor je een reis naar Polen aanvangt.
LUH-3417 |
Dat vermelden ze vast wel bij het boekje of op de ns-site.
|
Gratis reizen in de Boekenweek!
U houdt van lezen in de trein? Zorg dan dat u in de Boekenweek een Boekenweekgeschenk bemachtigt, dan kunt u op zondag 13 maart ontspannen én helemaal gratis plaatsnemen in de trein. Uw Boekenweekgeschenk is het treinkaartje! http://www.ns.nl/servlet/Satellite?c...=Page#alinea01 |
Ja, op mijn werk hebben we boekenleggers die dat aanprijzen. Zondag dus
|
zozo. helemaal gratis. vorig jaar moest je een railrunner erbij kopen.
|
Heerlijk thema (y)
Binnenkort maar eens naar de boekhandel en een en ander aanschaffen. Nederlandse geschiedenis boeit me wel. |
Ik doe niets :p
|
Citaat:
|
Ik zag daarnet een paar flitsen van het Boekenbal op televisie. Een schrijfster waarvan ik de naam niet meer wist die de aars van Wolkers zo hard kustte ("mijn vader, mijn schepper, mijn God") dat ze met bruine schouders van het podium druipte en een Rosenboom die met zijn... ugh... stem? vertelde dat hij vond dat Wolkers al vééééél eerrrrrderrrr gekozen had moeten worrrrden.
Ik hoop dat ik nooit schrijver wordt. LUH-3417 |
Ja, en dan dat gezeur op TV :)
Win de Bie zegt het beter dan dat ik dat kan: http://bieslog.vpro.nl/programma/bie...?news=21540828 :) |
Citaat:
hmm, ik deed iets fout. Opnieuw dan: Dat mens wat zo zat te zeiken was die Monique van der Ven. Die had Olga gespeelt in de verfilming van turks fruit, vandaar die opmerkingen. (Maar imo doch belachelijk) Wat betreft Wolkers zelf: Verschrikkelijk. Hij is ook met zo'n programma op tv. Hoe triest :| |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Is het zo dat je het boekje alleen maar krijgt bij een Nederlandstalig boek? :| Want ik moet nog een Engels boek kopen..
|
Het was geen fout, het was een opzettelijke registerbreuk.
LUH-3417 |
|
Wat heet! <3
|
Citaat:
Ik ben het overigens volledig met je oneens.... |
Citaat:
Herken je nu pas. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja...nu herken ik je. Ik dacht al...zou hij misschien ook uit Veldhoven komen. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic! |
Citaat:
Hum. Ik was toch van plan om eindelijk weer eens wat te kopen en zondag de trein te nemen, dus dat komt wel mooi uit. Ik heb nog nooit iets van hem gelezen. Moet ik me nu diep schamen? Vast wel. |
Citaat:
|
Jammer van het waardeloze boekenweekgeschenk.
|
Citaat:
|
Boekenweektest 2005. Joost Swarte tekent onze geschiedenis.
Leuk. Ik waag een poging. |
Citaat:
|
Wat een ongelofelijk ranzig boek is dat. En ik heb het nog niet eens gelezen, moet je nagaan!
Ik sla het open: 'Kind, wat heb jij een mooie kut. Eerst de welving en dan dat roze kerfje. Ik heb nog nooit zo'n mooie kut gezien.' 'Heb jij dan zoveel kutten gezien,' vroeg ze hijgend. (blz. 71) Ik sla het nog een keer open: 'Ik ben fotograaf.' 'Van een seksblad,' vroeg ze verlekkerd. 'Nee, van vogels. Het liefdesleven van vogels is vaak opwindender dat dat van de mens. Als je ziet wat die allemaal voor capriolen uithalen.' 'Ik heb wel eens een stier bezig gezien. Daar word je echt harstikke geil van. Vreemd eigenlijk.' Ze boog zich naar me toe en keek me met haar harde ogen dwingend aan. 'Zal ik je op de wc aftrekken?' 'Dat zou al de derde keer zijn vanavond,' zei ik met een grijns. En dat noemen ze literatuur :| |
Citaat:
|
Word wakker!!!
Het is 2005...als we op TMF en MTV de hele dag klotsende billen en tieten voorbij zien komen kijken we toch ook niet op. Wat een bekrompenheid zeg. (n) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:16. |