![]() |
orfeo negro
Voor school moet ik een verslag maken van de film 'orfeo negro' maken, maar het probleem is dat ik ziek was toen we die film gingen bekijken. Ze hebben hem niet bij de videotheek, dus ik kan hem ook niet alsnog kijken. Heeft iemand die film gezien en weet die nog waar over ging?
Alvast bedankt |
was dat niet die film met dat Braziliaanse carnaval.
Orfeus wordt daarin gespeeld daar een donkere man. En hades is een slechterik en lokt haar mee naar een plek mett allemaal elektrische kabels. Daar gaat eurydice dood en orfeus gaat haar zoeken in het ziekenhuis. de rest is me allemaal vaag bijgebleven tis ook anderhalf jaar geleden |
Als je toen ziek was lijkt me dat een goede reden om geen versslag te hoeven maken.
|
Maar ik moet zelf aan de film zien te komen, en in de videotheek hebben ze hem niet. Zij had hem geleend van iemand uit Maatsstrciht, en dat is niet echt dichtbij. Volgens haar moet ik zelf aan de videobanmd zien te komen :| . En aangezien het werkstuk 10% meetelt, vind ik het een beetje zonde om niks in te leveren. Ik heb 1/3 deel van de film gezien: ik was twee lessen ziek en eentje niet. Dus als iemand meer over deze film weet, reacties zijn meer dan welkom :)
|
|
|
Citaat:
En je kunt altijd nog even googlen naar een samenvatting of recensie. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:22. |