![]() |
Zeik-lifestyle
Ben jij een zeikerd? Heb jij zeiken tot een kunst verheven? Zitten er veel zeikerds in je omgeving? Vertel het me, want ik wil het weten en ik kan er niet van slapen :confused:
|
in de ochtend kan ik om van alles zeiken (sneeuw, koud, te laat komen etc)
maar liever niet |
ik ben punk dus ik zeik over alles heen :cool:
|
Ik zeik overal op. Ben tenslotte Nederlander. (y)
|
ik zeik veel ja
|
ik hou van zeiken <3
maar niet van zeikende mensen. |
als ik veel gezopen heb ga ik veel zeiken
letterlijk en figuurlijk |
^^ same.
|
ik zeik soms maar heel vaak heb ik wel de drang maar hou ik het voor me.
goeie eigenschap. (y) |
oja voor het forum gaat dit uiteraard niet op, hier komt al mijn frustratie naar buiten die ik in het dagelijks leven opkrop.
|
Ligt aan mijn bui.
|
Citaat:
|
ik win <3
|
ik ben boos omdat ik mijn lenzen niet in krijg.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mensen die zeiken en schreeuwen zijn een big nono
|
je hebt verschillende soorten zeiken.
sommige mensen zeiken over zichzelf en over wat ze meemaken omdat ze denken dat andere mensen dat interessant vinden. sommige mensen zeiken op anderen omdat ze dat leuk vinden of omdat ze onzeker zijn. je hebt mensen die dom zijn en op de maatschappij zeiken zonder enige actie te ondernemen. diezelfde mensen zeiken om zegels bij de albert heijn, schelden medewerkers uit die alleen maar hun werk doen en sturen brieven naar de metro. en dan heb je mensen die zo goed kunnen zeiken dat het geen zeiken is, simpelweg omdat ze weten hoe ze bepaalde visies moeten beargumenteren. |
is het frustrerend om in categorie drie te vallen? ik zeik de godganse door, want vroeger op school werd ik altijd gepest door negen jongens uit de vijfde klas, die mij steeds wezen op dat vreemde lipje onder mijn neus. ik werd daar zo gefrustreerd van, dat ik nu heb besloten om op alles te zeiken waar je op kan zeiken. ik zeik zelfs op het zeiken zelf. mijn moeder heeft dat alleen liever niet, want er gaan nogal scheldwoorden mee gepaard en zij is vroom tot op het bot, als een kwaadaardig kankergezwel. en als ik dat doe word ik gedwongen om mee te gaan naar de biecht bij de pauluskerk in nijmegen. dat is best wel kut, want omdat de heer altijd toezicht op mij houdt, zeik ik nu slechts binnensmonds.
|
Waarom ben ik niet geadopteerd door twee bloedgeile lesbische vrouwen? :(
|
ik kan veel zeiken ja
|
Citaat:
|
ja soms ben ik een onuitstaanbare drama queen
|
ik vraag me af wat angellena hier gaat invullen
|
Citaat:
|
ik ben wel een zeikerd :o
|
Ik zeik alleen tegen lelijke/dikke meisjes :( en jongens.
Tegen leuke meisjes ;) ben ik altijd zeer beleefd en goedgezind. :) |
Citaat:
Voelen ze zich alleen nog meer klote door jou (n) |
ik kan heel goed zeiken (y)
|
pff wereldverbeteraar
|
Citaat:
|
ik zeik iedereen af, maar dat is wederzijds enzo
ik heb niks beters te doen |
ach.. de ene dag zeik ik op alles en iedereen, de andere dag ben ik het zonnetje in huis ;)
|
Citaat:
|
angellinaaa hihihihihhi woehoe http://www.handykult.de/plaudersmili...ows/freak6.gif
|
ik zeik iedereen altijd af, niet vrienden hoor maar vreemde mensen op straat. Als ik mensen zie op straat en ze zien er wat arrogant uit, zullen ze het geweten hebben.
vorige week nog tegen een meisje: "Amaai, pretentie wijf, laten we ff arrogant zijn hé, lelijke moffel". Het was nochtans een mooi meisje :bloos: . Ik zou het moeten afleren als leerkracht in spé, maarja ik zeg gewoon altijd mijn gedacht :o . Voor de rest zeik ik niet echt, alleen als ze er om vragen :bloos: |
ik zeur behoorlijk veel,
En meestal hoop ik ook nog dat andere mensen het leuk vinden :o Doen ze soms ook wel, :D achja, ik kan zeuren, maar wel tot een bepaalde grens, mensen die de hele dag niks anders kunnen haat ik :D |
Citaat:
|
Citaat:
:D :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
apomes, als je zo over mijn hazelip zou praten, sta ik niet voor mezelf in. dan ram ik je, met dat kleine iele postuur van je, zo een prullenbak in, daar waar geen handtastelijke homos inzitten. dat zal je leren, pestkop. nochtans, amai, zeker en vast moet je niet zo spotten met mensen. :(
|
Doe niets anders met mn leven.
|
's ochtends altijd
|
Citaat:
|
ik zeik veel ja, heerlijk toch om soms even alles af te zeiken, ook al heb je niet eens een normale reden. daarbuiten om ben ik best redelijk hoor
|
Volgens mij kan ik alleen maar zeiken.
Altijd als ik iets normaals of aardigs zeg komt het heel onnatuurlijk over. Zeker als ik er bij probeer te glimlachen :( |
ik zeik heel weinig....al mijn gezeik schrijf ik op en verder hoef ik het niet kwijt.....
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:12. |