![]() |
FM 2005 Challenge
Titel spreekt voor zich, zijn er mensen die graag mee zouden willen doen aan een challenge voor Football Manager 2005? Het is de bedoeling dat alle deelnemers over een bepaalde periode (bijv. 4 weken) met 1 club spelen en daarmee zoveel mogelijk bereiken, uiteraard zonder cheats.
Martjin komt later nog met de challenge zelf, eerst even kijken hoeveel animo hiervoor is, als je mee wilt doen post even een reply dan komt de challenge hier binnenkort |
Count me in
|
Ik ook hihi
|
ja is goed :)
Uhm een club uit de Engelse Second Division? dat is altijd wel mooi :) |
Citaat:
|
valt mee, ze hebben alleen wel allemaal dikke schulden (n)
Maar wel grote stadia :) |
`dan word ik laatste bij de challenge :p
welke periode spelen we en hoeveel seizoenen? |
divisie/land maakt me niet uit, Engelse 2nd Div klinkt wel goed
periode van 3 seizoenen ofzo? |
in een lange maand?
|
1 April - 30 April?
|
15 maart - 20 april?
|
nog beter (y)
ik krijg in mn 4e seizoen bij liverpool 100 (!) nieuwe U-18 spelers :| |
nooittttttttt
omg adu net laten debuteren in heerenveen 1 scoort die de beslissende wat een schatje :bloos: |
3 seizoenen in een maand?! :s
daar is mijn pc te sloom voor :D ik vind het wel goed, Engelse Second Division van 1 April t/m 31 April :) (y) |
15 t/m 20 bedoel ik dus ook :p
|
nou ja kijk maar hoever je komt dan :p 3 seizoenen is max.
|
kej zal mijn best doen :p
dan maar wat minder competities selecteren :( |
idd, we zien het wel
ok ik ga als ik tijd heb die troep in elkaar zitten heb volgende week toetsenweek dus vanaf volgende week zaterdag stel ik voor dat is deeeeeeeeeeeeee 19e (?) dan beginnen we wat mij betreft maar ik knal hem wel neer als ik eerder tijd heb dan kunnen jullie evt ook toevoegingen/commentaar erop geven wat wel niet goed is. |
kej top (y)
|
Deelnemers:
Martjin Supermach Ythguan Stom Konijn RayMania en Ketjing is een mietjeeeeee |
als ik de exacte regels snap en de tijd heb doe ik mee
|
ok jij doet half mee, ik ga me denk ik dan maar morgen in de challenge verdiepen dan merk je het wel ok.
|
Team: Nottingham Forest ( English Championship )
Periode: 15 Maart - 20 April Max. Duur: 3 Seizoenen Wisselen van club indien mogelijk toegestaan |
Helemaal top
|
FM Challenge
Club: Nottm Forest Periode: 3 seizoenen Tijd: nu t/m 20 april. We werken in principe allemaal met de 5.0.3 patch inclusief data. Die zijn verkrijgbaar op thedugout.net of op sigames.com. Let op 80 mb! Het werkt als volgt, je neemt een team; in dit geval dus Nottm Forest. Dan ga je daarmee 3 seizoenen proberen successen te halen die elk punten opleveren. Eventuele overstap naar andere (hoger?) team mag. En bondscoach van een bepaald land levert ook extra punten op. Van alles waar je punten voor kan krijgen maak je een screen. Die screen bewaar je en als je klaar bent, plant je ze hier neer zodat iedereen kan meegenieten. En we de punten kunnen optellen. Ik weet nog niet wat diegen krijgt die wint; hoogstwaarschijnlijk eer :p. Ehm, wat nog meer. Oh ja, cheaten mag, maar dan ben je gewoon fokking leip. Ik houd je niet tegen maar het is wel zwak. En ook leuk is om gewoon in het topic over de gebeurtenissen in jouw spel te praten. Puntentelling 1e seizoen Kampioen = 100p 2e = 90p 3e = 80p 4e = 70p 5e = 60p 6e = 50p 7e = 40p 8e = 30p 9e = 20p 10e = 10p Promotie = 75p Degradatie = -25p FA Cup = 60p FA Cup finale = 30p Carling Cup = 40p Carling Cup finale = 20p Champions League (alleen na teamtransfer mogelijk) = 100p UEFA Cup (alleen na teamtransfer mogelijk) = 75p Positief doelsaldo = 25p Negatief doelsaldo = -10p 5 wedstrijden ongeslagen = 5p 10 wedstrijden ongeslagen = 10p 15 wedstrijden ongeslagen = 15p Hele seizoen ongeslagen = 40p Trainer van de maand = 10p Doelpunt van de week 1e = 10p Doelpunt van de week 2e = 5p Doelpunt van de week 3e = 2p Topscorer = 20p Hoogste gemiddelde 1e = 20p Hoogste gemiddelde 2e = 10p Hoogste gemiddelde 3e = 5p 2e seizoen Kampioen = 100p 2e = 90p 3e = 80p 4e = 70p 5e = 60p 6e = 50p 7e = 40p 8e = 30p 9e = 20p 10e = 10p Promotie = 75p Degradatie = -25p FA Cup = 60p FA Cup finale = 30p Carling Cup = 40p Carling Cup finale = 20p Charity Shield = 50p Champions League = 100p Champions League finale = 50p Champions League halve finale = 25p Champions League kwartfinale = 10p UEFA Cup = 75p UEFA Cup finale = 30p UEFA Cup halve finale = 15p Positief doelsaldo = 25p Negatief doelsaldo = -10p 5 wedstrijden ongeslagen = 5p 10 wedstrijden ongeslagen = 10p 15 wedstrijden ongeslagen = 15p Hele seizoen ongeslagen = 40p Trainer van de maand = 10p Doelpunt van de week 1e = 10p Doelpunt van de week 2e = 5p Doelpunt van de week 3e = 2p Topscorer = 20p Hoogste gemiddelde 1e = 20p Hoogste gemiddelde 2e = 10p Hoogste gemiddelde 3e = 5p 3e seizoen Kampioen = 100p 2e = 90p 3e = 80p 4e = 70p 5e = 60p 6e = 50p 7e = 40p 8e = 30p 9e = 20p 10e = 10p Promotie = 75p Degradatie = -25p FA Cup = 60p FA Cup finale = 30p Carling Cup = 40p Carling Cup finale = 20p Charity Shield = 50p Champions League = 100p Champions League finale = 50p Champions League halve finale = 25p Champions League kwartfinale = 10p UEFA Cup = 75p UEFA Cup finale = 30p UEFA Cup halve finale = 15p Positief doelsaldo = 25p Negatief doelsaldo = -10p 5 wedstrijden ongeslagen = 5p 10 wedstrijden ongeslagen = 10p 15 wedstrijden ongeslagen = 15p Hele seizoen ongeslagen = 40p Trainer van de maand = 10p Doelpunt van de week 1e = 10p Doelpunt van de week 2e = 5p Doelpunt van de week 3e = 2p Topscorer = 20p Hoogste gemiddelde 1e = 20p Hoogste gemiddelde 2e = 10p Hoogste gemiddelde 3e = 5p Overige Bondscoach worden van een land = 25p Teamtransfer = 5p Als ik nog iets ben vergeten moet je maar even roepen. Of als iets niet klopt ofzo, dat van die bekers ik weet niet precies hoe dat allemaal zit maar dat merk ik dan wel. Dus overal screens van maken als je punten wil. Uploadsite: http://www.imageshack.us Veel Plezier FM meester Martjin |
Wat als ik bondscoach word en daar iets mee win? :p
(mooi gedaan jongen (y) ) |
Citaat:
|
Mijn 40000e post draag ik op aan FM!
|
Lol een transferbudget van 450k
EDIT: damnnnn je hebt niet eens een asst-manager |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik wacht op de hulp van supermach, dan ga ik ook starten (y)
|
hoe bedoel je? :D
|
Citaat:
|
die heb ik nu ook. Heb je Daemon tools?
|
Citaat:
pm me maar |
Laten we het vooral legaal en ontopic houden :p
goed we beginnen dus gewoon (y) succes allen |
eerste twee competitie wedstrijden beide met 1-0 verloren, gaat lekker dus :S
spelers halen is echt een ramp trouwens :D Maaroerdie wedstrijden ongeslagen waar je punten voor krijgt, moet dat achterelkaar zijn trouwens? |
Citaat:
|
Ja achter elkaar ja. Maar ik kom er duidelijk niet aan, moet nu loeihard leren. Heb gister wel 2 oefenduels gespeeld, waaronder 1 tegen PSG, 3-0 verloren, 2 penalties en een vrije trap :rolleyes:
|
eerste wedstrijd gewonnen (van de 3) jippie...
|
Citaat:
welke opstelling speel je? iemand gekocht? verkocht? asst manager gehaald? |
heb 2 comp. wedstrijden gespeeld, 1 gewonnen (3-2) en 1 verloren (2-1) heb 5 spelers gehaald, waarvan 4 transfervrij en 1 (Allsopp) voor 30.000 euro ofzo, heb nieuwe assistent manager erbij en zooi spelers verkocht sta nog 2 ton in de min :)
|
ik speel in 4-3-1-2 en ik zoek nog naar een assistent
verder heb ik 1 speler gratis gehaald, en 3 spelers gehuurd. |
Er zijn wat probleempjes met mijn oude nick Mar tjin. Voor vragen nez roep je maar @ msn. Voorlopig post ik alleen over challenge met deze naam en niets veranderd.
|
kut, heb het hele spel er niet meer opstaan en heb geen cd :(
ik ga ff nog wat rondvragen of iemand het heeft heb ik wel een dikke achterstand (n) |
Citaat:
|
jeuj keb het voor elkaar
eerste wedstrijd 7-1 :eek: maar daarna ging het wat minder :p stom kutland, krijg geen enkele werkvergunning (n) |
bij mij gaat het nu redelijk, en mn eerste puntne in het de challenge heb ik al binnen.
Moet ik de screens nu posten, of alles op het eind? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:45. |