![]() |
Welke reclame irriteert jou het meest?
Werters Originial :D
"Het word tijd dat je dat zelf uitprobeert" |
Haha ja :mad:
Ik aan alle Frisia reclames, bah! |
Ook hier: gebruik de zoekfunctie.
|
Mensen die alleen maar kunnen praten over reclame's die ze gezien hebben (N)
|
Die reclame van Frisia financiëring. Die van Fanta. Waarvan die jongen moet kiezen tussen: red orange etc.
Ook die van Gattino schoenen......Met klittenband :rolleyes: |
Citaat:
|
die reclame waar die tepels van die gast zo gaan groeien.. :S
|
Citaat:
|
-slimfast
-beau in zn onderbroek -alle wasmiddelreclames behalve die van robijn met karin bloemen |
'koekje erbij'?
|
Citaat:
Maar toch weet ik zeker dat er al een topic over dit onderwerp geweest is. eigenwijs, ik weet het... |
Die van Beau en "koekje erbij"
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik geloof dat-ie inmiddels alweer van de buis is, maar die van ABN Amro's 'Young Professional Pakket' vond ik bijzonder irritant.
|
mwah, ik erger me niet echt aan reclames
|
schimpie!
|
Alle ringtone reclames
|
K.V.K. reclames...
"weet je wat JIJ zou moeten doen" :eek: Oja en dat rotkind die altijd roept/riep "FF CHECKE!" :nono: |
Reclame met wekkers..
|
"Albert Motard" van Yamba :mad:
|
Jamba :mad:
|
die van Schimpie, van die kalknagels, gatver
|
-Jamba
-Frisia Financieringen -Herbal essences shampoo ( vooral die nieuwe met die oma ) |
Citaat:
|
Ik heb trouwens wel in een deuk gelegen om die nieuwe Pepsi Max-reclame, waar ze dat mannetje van dat flatgebouw laten kukelen :D
|
Citaat:
|
Ik vind ook die van 'de stoelgang van de meeste vrouwen is niet goed' heeeeeeeeel irritant
|
Citaat:
|
Beau en al die dingen met die verzekeringen (Frisia enzo).
|
Citaat:
Wil ik die even aankaarten met die oma's die zo stylo praten :D 50 cent uit mn speakers! Ik ben je bitch nieeeeet! :D |
Citaat:
die reclame, brrr :| Maar ik erger me nooit echt aan reclames. |
Lening.nl, Frisia etc.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle leningreclames (zouden ze een afspraak hebben ofzo??), de Flirtlijn, Jamba, Beau, die wasmiddeltest.
Bah, ik kijk teveel tv. edit: o ja, en die smint/ander mintspul schaatsdoos met accent. |
Schimpie en die groeiende tepels reclame van Frisk (n)
|
Citaat:
"iek schta op frieshaajd" |
Keukenconcurrent, koekje derbij?, frisk en van die jamba reclames ofzo :s .
|
Citaat:
|
De oude croma reclames :eek:
CROMAAAAAA! :cool: AARGH! :eek: Kopen? :rolleyes: Ok :) En weer verlaat een tevreden klant de winkel... |
Ik vermoed trouwens dat d'r wordt gezegd: Ik sta op frisheid.
|
De reclame's met dat vage blonde geval dat het steeds over Tim van mona heeft. (n)
|
met dat voetschimmel-nagel mannetje die de nagel optilt :s
|
Cillit Bang...
:nono: |
Citaat:
de meest irritante reclame vind ik al een tijdje die van het IFAW, om het half uur te zien op discovery channel. *vb* bel het ifaw *voorbeeld* bel het ifaw NEE! :mad: dat doe ik niet. Bovendien zal het me een rotzorg zijn dat er hond gegeten wordt in Azie. |
Citaat:
Hahahaha :D (y) |
de reclames van leningverstrekkers zijn toch wel behoorlijk irritant. Ook krijg ik kotsneigingen van Beau. De Jamba en wasmiddel reclames zijn ook niet om aan te zien.
|
Jamba, Beau, en Frisk vooral
leuke trouwens... ik vond die van Citroen wel irritant eerst :P maar die met die inbreker vink wel leuk :P en de Mora reclames WAREN altijd heel leuk, nu niet meer :s ... en die van Mercedes (H) is namelijk leuk liedje :P |
die kikkerreclame was irritant maar al die lening reclames beginnen me ook redelijk mn strot uit te komen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:18. |