![]() |
probleempje waterpijp
als ik een hijs neem aan mijn waterpijp (arabische met slang enzo) dan krijg ik volgens mij kleine deeltjes hout binnen... wasda en wat kan ik ertegen doen??
|
Begin eens met schoonmaken.
http://www.pixpond.com/pix/Nieuw - Bitmapafbeelding.JPG Waterpijp. Ik weet niet hoe jouw waterpijp eruit ziet, maar de pot is meestal van glas/koper, de staaf erop ook en het kooltjesding van aardewerk. In de slang zit meestal wat hout enzo verwerkt. Slang uitspoelen dus. |
slang moest ik niet uitspoelen, want water erin was niet goed, maar ik heb em gewoon wat uitgeblazen en nu wassie wel weer goed ;) ik heb er een heerlijk avondje mee beleefd! :D
|
Citaat:
ligt aan je slang, ik heb hier zo'n halve tuinslang, dat ding kan daar wel tegen. |
Als we het tog over waterpijpen hebben, kan je die wiet of zoiets dergelijks bovenin doen met/ of zonder kooltjes?
|
Makkelijkste is met kooltjes, hoef je het niet steeds aan te steken. :cool: (y)
|
Citaat:
|
en uiteraard moetje je aan die traditie houden! :p
sorry voor mijn uitermate ondoordachte vraag :s |
toen je de waterpijp heb gekocht
was als het goed is, een speciale borstel gekregen. zeg maar, zo'n ding waar je aan denkt bij een schoorsteen veger. die moet je ff in je slang doen aan beide kanten. suc6 (Y) anders verzin je maar wat, een brei-naald doet wonderen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Goed pluizige pijpenragers zijn ook in elke goede rook/knutselwinkel te krijgen
|
thx voor comments. ik ga de huidige waterpijp weer doorverkopen aan mijn broertje en een collega van mij haalt een nieuwe uit israel voor me :) super chill! ik wil er dan eentje met meerdere slangen, is dat een aanrader?
|
omg :|
kooltjes? krook al langer en dat heb ik nog niet gehoord *slecht*. dus wat is het? en hoe en waar en waarom? :eek: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
met gewoon 1 slang vind ik persoonlijk het fijnst. |
Houtskool in je waterpijp? lijkt me niet egt lekker doe het wel gewoon puur.
|
Citaat:
|
ik zou het ff nog ietsje duidelijker maken
de houtskool doe je er niet in maar er OP, op een aluminium folietje om wel precies te zijn. is toch juist handig, steek je 1 keer aan ( licht brandbare laag er omheen ) en je kunt gewoon relaxed gaan zitten, dat kooltje is dan pas na +/- 10 minuten op zonder kooltje is het niet te doen :nono: |
Heb ik ook gehad bij mij lag het aan het uiteinde van mijn slag die was van hout en daar kwamen al die stukjes vandaan ik heb gewoon een nieuwe slang gekocht met een glazen uit einden en tot nu nog nooit problemen mee gehad :p ojah welke smaak gebruik jij eigenlijk veel ? Citroen en Mint echt 2 aanraders in de zomer lekker buiten :D en verder wat ik het meest gebruik is appel blijft ook een goeie
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:36. |