![]() |
Één wel heel vaag gedichtje
De bomen staan vrolijk in de wei
Toch ben ik niet blij Ik fietste tegen een paal Dat gaf veel kabaal Mijn zak is nu dood Hij kleurde rood Ze hebben 'm geamputeerd En ik heb er wat van geleerd Maakt nooit n00bie gedichten als deze, mocht het zo lijken Dan zul je al spoedig bezwijken Enfin enfin, zei het olifantje me z'n grote paal (eeuh, snuit) En blies dit fucking 1337 t3h l33t hax0r pwnz0r gedichtje uit |
Lijkt me niet écht serieus..
|
1337 t3h l33t
wat betekent dat nu eigenlijk? (ik weet het, het zijn hippe woorden, en ik ken ze niet) |
Citaat:
^^ van onze eigen ouwe 1337 h4x0rz meneer Gates |
Citaat:
Overigens ben ik van mening dat men meer in het eretopic moet posten |
net echt! :p. vooral deze zin spreekt me erg aan; mijn zak is nu dood ~ hij kleurde rood. verder is het amputeren best origineel gevonden, en de tegenstelling tussen de vrolijke bomen en je eigen niet-blijheid is duidelijk merkbaar. daarnaast raad ik je aan / eerst bij de dichtpiet in de les te gaan / dan kun je nog wat leren / en op je eigen talenten teren.
gaap :nono:. wat loop jij trouwens altijd te spammen sketch? je kan het beter gelijk in je sign zetten, werkt altijd. |
Het staat al een tijdje in m'n sig, maar dat werkt blijkbaar niet, dus nu in het klein onder m'n commentaar, a la die Romein met Carthago.
|
:D , Ik denk dat een eretopic voor je zak wel op z'n plaats is.
|
stond het er al langer in? ik had het hiervoor niet eens gezien :eek:.
en ik ben net stieken wel in het topic wezen kijken, hoewel ik er al geweest was :o |
Nou ja vaag, vaag: ik vind het vooral erg flauw.
|
Citaat:
Zo zie je maar weer, hoe weinig mensen sigs lezen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En dat doe jij vast niet als je je moeder iets dergelijks belooft. :p |
Citaat:
|
kom kom, geen offtopic gechat, daar hebben we pm en msn voor :)
|
Citaat:
Ok, ontopic: Ik ben tegen het gebruik van cijfers in gedichten, tenzij volledig uitgeschreven. Je een-na-laatste regel heeft wel een zekere humor, die de het gedicht een beetje omhoog tilt. |
Het spijt me, imo gaat dit toch echt nergens heen.
Begrijp me niet verkeerd, dit betekend niet dat er nooit gedichten met een aparte inhoud mogen worden gepost, graag juist, maar dít gedicht is duidelijk niet serieus bedoeld. En dat is dus wel de bedoeling. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:15. |