![]() |
muziek voor in de bajes
aangezien wij vandaag met de hele band door een 10 koppig arrestatie-team incl. 3 honden zijn aangehouden en een half uur in de cel hebben gezeten wegens het betreden van een oud fabriekspand voor een fotoshoot, wat een feest :cool: :D:
muziek voor in de bajes: tool - prison sex |
the Unseen - live in fear
|
horror show - our design LP
|
Citaat:
|
haha mietje
ik ging foto's maken van escapism's bandje in een verlaten school incl asbest en wij zijn niet gepakt nana nana na |
Citaat:
|
[QUOTE]Mark-The-Local-Hero schreef op 06-03-2005 @ 00:00 :
Kom eens door met wat meer info(y):D [/QUOTE we wilden een fotoshoot houden in een oud pand... en blijkbaar stond daar ergens nog een alarmpje aan. De politie te Hengelo vond het blijkbaar nodig om met groot materieel uit te rukken hierom :) hoop poeha en tamtam, maar na de benodigde uitleg konden we weer met een waarschuwing weg :) |
Haha:D
|
weer een ervaring rijker
|
jah...weer iets om een nummer over te schrijven :p
|
precies (y)
|
Citaat:
wat voor logica heb jij? ten eerste gaat het om de daad zelf ten tweede zegt het feit dat ik een serie foto's heb gemaakt van die band niets over mijn dedication tov novastrike dus wat is je punt |
het gaat hem om het feit dat novastrike een stel homos zijn:p
|
Citaat:
|
ze hebben het idd nooit over wiet en bier :(
|
Ze waren in ieder geval kut in hoofddorp
|
Maar goed, dat maakt niet uit. Die andere band Melon was ok kut
|
Wat is nou een half uur, op een heel mensenleven ?
|
pubersss
|
Citaat:
wat een prachtige settings we daar al niet tegen kwamen.. (y) maar goed: de beste vriend gooide op het laatste moment roet in het eten, gelukkig hadden we toen al 5 rolletjes vol. |
Citaat:
|
Citaat:
en anders beat ik je nog wel met het tramkerkhof wat ik gevonden heb :mad: 5 rolletjes van 36? redelijk weinig voor zo'n shoot. |
[QUOTE]Ce-El-Wan schreef op 06-03-2005 @ 00:17 :
Citaat:
Hahaha sjikkels. Maar euhm Soad - Prison song. |
bandfoto's zijn gay
ontopic: operation ivy ~ room without a window neuk ~ je beste vriend |
die nummers ook
|
Hahaha :D Serieus?
Dat is de prijs van NSBM maken he In ieder geval: Burzum natuurlijk |
Sir Mix-A-Lot - Baby Got Back :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een kerkhof voor afgedankte carnavalsoptochtwagens langs de schelde ofzo ergens. Ik win ik Win Tom, je lult out of topic, zeg nou maar gewoon welke muziek je in de bak wel horen en basta |
Citaat:
En da HaRdCoRe roffe lui (in getale 5) opgepakt moeten worden door 10 man en een paar 4 voeters omdat we zo afschrikwekkend zijn, maar vervolgens wel een gesigneerde versie van de demo plaat willen hebben dát maakt ons geen mietjes ;) |
Citaat:
ik wil snoop dogg in de bak horen want ik wil altijd snoop dogg horen. |
Citaat:
als ik analoog fotografeer schiet ik trouwens ook niet zo veel, 3 tot 4 euro voor een fotorolletje au |
folsom prison blues- Johnny Cash
|
ik ben wel benieuwd naar de foto's eigenlijk!
|
Citaat:
maar eha dan maak je de fotoshoot toch gewoon af in de cel? |
Citaat:
hoe punk! |
doh ooit gedacht aan
Elvis - Jailhouse Rock |
Citaat:
Ja als ze die 6 man in een cel hadden gecrammed dan zou dat een idee zijn ja. Maar helaas is ome agent slimmer dan dat.. En daarbij is die 3m2 ook niet echt ruim ofzo :p |
Na vanacht drie kwartier in Hotel Mathildalaan, Eindhoven te hebben doorgebracht ben ik voor:
Terror - Lowest Of The Low Ramallah - But A Whimper |
Citaat:
onze eigen badboy Daniël in de bak in eindhoven moet er nog steeds om lachen was wel een vaag avondje hoor ik ga dalijk nog maar eens terug naar stratum hopen dat ik niet op me bakkes geslagen word dalijk... |
Citaat:
|
his hero is gone - the end result of 11 months in prison
|
Citaat:
|
Johnny Cash
Johnny Cash Johnny Cash |
Reverend Horton Heat.
|
Citaat:
|