![]() |
[WindowsXP] Knop / shorcut om microfoon te muten
Omdat mijn microfooningang voor een hoop ongewenste herrie zorgt als 'ie aanstaat, wil ik hem het grootste deel van de tijd muten.
Als ik via skype of msn wil praten, echter, moet 'ie natuurlijk wel gewoon werken. Kan ik een knop, shorcut, register aanpassing maken om dit te bewerkstelligen? |
Kan je niet gewoon bij Volumeregeling (Start > Programma's > Bureau-assecoires > Entertainment > Volumeregeling) je microfoon de ene keer dempen, en als je hem gebruikt gewoon aanzetten?
Met mijn microfoon had ik het eerst zo dat je hem alleen hoorde bij programma's die je gebruikt, je hoorde jezelf niet, later echter wel, ik heb niet eens aan Volumeregeling gedacht toen, en om een of andere duistere reden is mn mic nu kapot ;p |
Open volumeregeling --> opties --> geavanceerde volumeregeling aanvinken (als hier nog geen vinkje voor staat) --> microfoon op dempen zetten
Daarna doe je opties --> eigenschappen --> opnemen --> ok --> microfoon op selecteren zetten --> volumeregeling afsluiten Je microfoon wordt dan niet weergegeven op je speakers, maar wel naar de opnamesoftware. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:27. |