![]() |
Houdbaarheid Hash
Hallo,
Weet iemand de houdbaarheid van Hash? Een vriend van mij heeft laatst hash gekocht die al meer dan een jaar oud was, is dat nog te roken of kan je het beter weggooien? en wordt de hash eigenlijk slechter naar mate je hem langer laat liggen? Ik heb al op google gekeken en dit forum doorgezocht maar kan er niets over vinden. |
gewoon roken, je merkt het vanzelf als je ziek wordt (y)
|
gewoon roken
|
Ik zou em roken, hash is hash toch?
|
zolang 't niet beschimmeld, bederft het doorgaans ook niet.
|
luchtdk zakje, no prob :)
|
Gewoon oproken.
Je kunt er hoogstens een beetje ziek van worden of hoofdpijn als het niet goed is. PS: Wil je het toch weggooien,geef het dan maar aan mij :cool: Lazlow |
jajoh, roken!
|
hahaha dude volgens mij kan je hash echt fuckinglang bewaren.
een vader van een vriend van mij die heeft een 50jaar oude blok hash en elk jaar met oud en nieuw smoken we daar een stick van.. superchill gewoon en goed te doen. kben er ook nog nooit ziek van geworden ;) |
zelfs 2 jaar oude wiet die helemaal verkleurd is doet het nog :D
|
ik heb ook zeer oude wiet gerookt een x. en hasj word van wiet gmaakt, ik zou er niet een problleem van maken! :p
|
Collega van me had hasj gevonden van meer dan 5 jaar oud ( achter een kast ). Opgerookt , en deed het nog erg goed zei hij : :)
|
Je kan het inderdaad gewoon gebruiken.
|
Niet moeilijk doen...
Citaat:
|
Citaat:
|
Laatst hebben ew een blokje van ongeveer 3,5 jaar oud opgerookt. Werkt alleen maar beter volgens mij.
|
Ja is wel kut als hij uitdroogd... Of heel hard word.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zit er schimmel op? kleine puntjes vreemde kleur? zoniet dan gewoon oproken, je merkt het vanzelf wel (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:00. |