![]() |
Titel van een spel
Ik heb jaren geleden een keer een spel gespeeld, wat ik toen erg leuk vond, maar ik weet er niet heel veel meer van. Mijn broer had het toen van zo illegale cdrom waar een aantal spellen opstonden. omdat hij het niet goed deed heeft hij het spel er al snel weer afgegooid.
ik kan me herinneren dat je met verschillende personages door een huis liep ofzo, het had een beetje tekenfilmachtige graphics. 1 van die personages was een dikke Elvis look a like dacht ik. Het doel van het spel weet ik al niet meer. het is heel vaag, maar is er iemand die weet wat ik bedoel? |
Theme Hospital?
|
Hmm.. klinkt nogal vaagjes... ik doe een gok :
Full throttle ?: http://home.nyc.rr.com/cherold/deskc...throttle1l.gif of Day of the tentacle?: http://perso.wanadoo.fr/michael.jiacomini/extrait51.jpg |
Ik weet volgens mij wat je bedoelt, heet het niet double agent? Het heeft vroeger ooit op twilight gestaan geloof ik :p
onderstaande link staat wat over het spel geschreven+ een screenshot. link |
Ah Twilight, the good ol' days :cool:
|
Citaat:
ik ga het zo maar even downloaden, kijken of ik het nu nog steeds leuk vind :cool: |
Citaat:
Kent iemand trouwens dat spel wat op Twilight 18 of 19 stond ? Ultra Vixen :p ;) :) . Meer een licht erotisch getind spel :D. Wat een tijd was het toch :cool: |
Theme Hospital heerscht :cool: (y)
"Patients are asked not to die in the corridors" |
Citaat:
|
Ohhh, Full Throttle, wat heb ik daar goede herinneringen aan :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb het spel onderhand al 3x uitgespeeld :o Het blijft leuk om gewoon weer overnieuw te beginnen |
Citaat:
"Nah, your ears are fine. It's what's between 'em that scares me" |
:d
|
Twilight...jeetje, da's een tijd geleden. Is die zooi niet eens opgerold (in ieder geval in een deel van het land) en toen onder een andere naam weer opgestart?
|
Nee...niet onder een andere naam
Je had daarbij de Crazybytes... Bijna hetzelfde...Net iets frisser... |
Haha.
Geripte games. :o. Met van die 13373 installertjes met zo mogelijk nog vetter muziekjes. En dan drie batch bestanden draaien om het te kunnen spelen, als je geluk had. Heerlijk. |
Tja doet mij ook aan Theme Hospital denken vette game was dat je kan hem met torrent nog binnen halen!!!
|
Ik kan hem ook gewoon van de CD installeren, natuurlijk :p
|
Citaat:
Ze hebben nu DVD's :D |
Zucht, ik moet nog steeds eens een keer die oude Lucas Arts point&Clicks zien te krijgen. Ik heb Day of The Tentacle 1 keer kort gezien(totaan het begin van de tijdreis) en ik vond het tot dan toe al geweldig. Sam&Max, Full Throttle, Grim Fandango, Monkey Island 1-3(4 ken ik gelukkig wel :D).
Ik heb alleen een keer een point en click van Indiana Jones gepseeld. Was ook wel geinig :p Plus dat ik vroeger in '94 bij onze pc een kinderachtig interactief verhaaltje genaamd Arthur's Teacher Trouble kreeg. Dat was echt meesterlijk :D Was van windows 3.11, kijken of hij ook in XP werkt :) |
^^^Ik heb bij Nedgame in Groningen een CD-rom met Day of the Tentacle en Sam & Max gevonden, misschien hebben ze die in hun andere filialen ook wel :)
|
Citaat:
Super game :D. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:23. |