![]() |
Wat kan ik verwachten?
.
|
sjezus. het prachtigste liefdesverhaal dat je je kan verzinnen en mevrouw is nog onzeker.
wees gelukkig, wees verliefd. |
lijkt er wel op dat hij je leuker vind dan gwoon leuk!!
Maar ik weet natuulk niet wat voor typ die jongen is, een player ofzo? |
Citaat:
Ja, gewoon rustig afwachten hoe het verder verloopt, eens wat met zn 2en gaan doen, niks overhaasten, komt vast wel goed, als ik het zo lees vind jij jou ook leuk genoeg. |
Citaat:
|
Hij is niet het type barman dat veel aandacht krijgt.. hijs geen player ofzo.. Hij is ook niet echt super knap.. maar voor mij heeft hij gewoon wat!
|
Citaat:
|
bel hem op, ga uit eten en ga ff wat drinken in de stad... dan komt alles goed.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk wel dat ie je leuk vindt hoor. Je moet gewoon ff afwachten of zelf natuurlijk het initiatief nemen en een afspraak maken om wat leuks te gaan doen ofzo. :) |
als ik t zo lees, zit t volgens mij helemaal goed :)
|
ga n keer wat met zn tweetjes doen. naar de film ofzo.
volgens mij zit t wel goed :) (y) |
.
|
In ieder geval heb ik uit dit topic toch maar weer een versiertruc geleerd. Volgende keer als ik een meisje leuk vind, probeer ik het gewoon met bierviltjes!
|
Zit wel goed, je moet alleen niet alles heel snel achter elkaar doen denk ik.. ff bellen voor een lunch ofzo? En híj is degene die jouw telefoonnummer heeft geregeld. ;)
|
.
|
Je kan verwachten:
a) een leuke romance. (y) b) een zware ontgoocheling. (y) Choose your pick. |
Citaat:
|
Offtopic:
Citaat:
|
Citaat:
hihi dank dank :) ben nu rood gemarkeerd bij mijn leeftijd :D |
Schrijf, ik vind je leuk op een bierviltje en geef dat maar aan hem.
Komt het vast en zeker helemaal goed :D |
.
|
Citaat:
|
Bel m op en maak een afspraak en dus niet zo maar van, wat doe je vanavond. Hoe langer je wacht hoe kleiner de kans kan gaan worden.
Go for it Girl! |
.
|
Citaat:
|
het is zoon overduidelijk verhaal (dattie je dus gewoon keileuk vind) dat ik me afvraag dat je zoon wat moet ik zou vraag gesteld heb, gewoon om het ons te laten weten wat er gebeurd is. :) no offence verder, heel leuk voor je!!(y)
psycho |
kerel vindt je hardstikke leuk. Geloof me anders doe je ook niet zoveel moeitje. Om 10 min vrij te maken om na cafe te gaan, waar jij speciaal bent. Als ik jouw was zou ik hem eens een flinke smakkert geven. Want hij wil jouw. Alleen durft die het niet zo goed.
|
.
|
Citaat:
|
Hehe, schattug.;)
|
Citaat:
|
Citaat:
:D :D :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
|
.
|
hij viondt het vast niet erg dat jehebt gezoend met 2 vriendinnen hoor..
|
.
|
Citaat:
|
Citaat:
Lullig voor je.. |
Citaat:
|
Pfft lullig eind van het topic ;)... Had veel meer kunnen worden. Maar je een barman he..
Nou ja vast nog vele andere, wel leuke jongens! |
(De waarde van uw belegging kan fluctueren. In het verleden behaalde rendementen bieden geen garantie voor de toekomst.)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:29. |