![]() |
Pak aan, stinkhoer!
Vind jij dat (moslim*)mannen hun vrouw mogen slaan, omdat dit al eeuwenlang word gedaan en omdat het daarom een gewoonte is geworden?
En hoe ver kunnen (moslims*) gaan onder het mom van ´vrijheid op geloofsbetuiging/mening etc.´ Of moet dit allemaal de kop ingedrukt worden omdat het anders uit de hand loopt? En als laatste, wat nou als de juridische straffen werden bepaald op grond van afkomst en/of geloof? bijvoorbeeld: Je steelt wat en bent afkomstig uit de Arabische Emigraten, dus krijg je de straf die daar ook toegepast zal worden(afhakken van hand oid.) *niets tegen de Islam, alleen is het grootse gedeelte van de gedupeerde vrouwen getrouwd met een Arabier/Moslim ** zie hierboven, niks persoonlijks, gewoon een voorbeeld |
Ja. Want mensen hebben vrijheid van religie.
Eigenlijk beetje een loos topic. |
als je nou de laatste vraag ook nog ff leest (y)
|
Als je de titel verandert wil ik wel discussieren.
|
Nee. Een land, een wet en die geldt voor iedereen. We krijgen allemaal dezelfde rechten, bescherming en plichten. We maken geen onderscheid, zie artikel 1 Grondwet. We kunnen niet anders.
|
@DarkSide: ja kben bezig, en mocht er een FB langs huppelen, voel je vrij om em aan te passen
|
@juno
ja maar sommige allochtone jongere worden neit eens afgeschrokken door ´ons beleid´ omdat ze zelf/hun ouders een veel strenger beleid hebben gehad(in hun geboorteland). en dat kan zo misschien aangepakt worden |
Citaat:
Dat werkt gewoon niet. |
Ben ik het toch nog een keer met Juno eens.
|
Citaat:
|
:eek:
|
Iedereen is gelijkwaardig. Daarom moet verdient iedereen vrijheid, zolang deze de vrijheid van anderen niet aantast. Het slaan van vrouwen, omdat ze niet gehoorzamen naar de leer van een religie, moet worden aangepakt.
Bepaalde waarden dienen door iedereen gerespecteerd te worden. Eerbied voor de lichamelijke onschendbaarheid is daar één van. |
Waarom mag ik als ik thuiskom van een lange dag werken niet een beuk aan mijn vrouw uitdelen als het eten niet op tafel staat? :|
|
:s
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik geloof dat ik alleen beoordeeld en gestraft kan worden door de Jedi Raad.
Maar aangezien er geen Jedi Raad is, kan ik helemaal niet gestraft worden. Chill systeem. Kleine trivia. Wisten jullie dat 'the Jedi Order' legaal en erkend is in Engeland? Hoewel het geen officiële religie is mag je dat invullen op formulieren van overheidsinstanties zonder dat het formulier zijn geldigheid verliest. :cool: |
Citaat:
|
Ik denk dat wij zojuist Mujahideen's eerste pogingen tot ironie hebben mogen aanschouwen. :cool:
|
Citaat:
|
Ik neem hem sowieso niet al te serieus. Volgens mij zit die gast lekker te stangen.
|
Citaat:
Overigens moet ik het hem nageven, hij is nog steeds op scholieren.com... Ik had verwacht dat hem hetzelfde lot was beschoren als Realmoslim en nog wat andere idioten. |
Citaat:
|
Ik heb geen bezwaar tegen het horen vanandere geluiden , ter linker of ter rechterzijde, hier op s.com. Mesnen bannen omdat ze in de ogen van de meerderheid hier de verkeerde overtuiging zijn toegedaan is je ogen sluiten voor de werkelijkheid. Iedereen moet de mogelijkheid hebben zijn mening te uiten, zolang dat op een normale beschaafde manier gebeurt. Het gescheld en geflame en gebeledig van de laatste tijd schaar ik daar overigens uitdrukkelijk niet onder.
|
Ik denk dat we allemaal wel weten dat mujahideen er niets van meent.
|
En verder vind ik dat de topictitel veranderd moet worden! (n)
|
Citaat:
Maar serieus, als je toch Mujahideen en/of RealMoslim minder erg vind dan Makelville, ben je toch echt het zicht op de werkelijkheid kwijt en laat je je meeslepen door je persoonlijke haatgevoelens ten opzichte van haar. |
Citaat:
Overigens is dit topic niet echt discussieerbaar. :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Helaas heb jij je ":|" gedrag ook nog niet afgeleerd. :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Ja, als ik iemand zou 'aangeven' op M&M wordt ik door verschillende forummers uitgemaakt voor: Aahh, die moslims weer met hun lange tenen hoor (N)..
Terwijl die T_ID daar toch echt vaker blijkt te posten dan welke moslimforummer dan ook. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|