![]() |
[Geheugen] van 512 naar 1024
Ik heb op dit moment 512 mb Ram geheugen en ik wil graag naar 1024. Everest home edition zegt dat ik '512 MB (PC2700 DDR SDRAM)' heb.
Als het mogelijk is om uit te breiden, hoeveel gaat dat dan kosten? en waar kan ik dat dan het beste kopen? alvast bedankt. |
|
Het is zeker mogelijk om dit te doen, voor een reepje van 512 MeG zul je ongeveer ?? ik ben niet meer bij *edit* euro betalen...
Je kunt je ram het beste bij of een webshop, of "de winkel om de hoek" kopen... trouwens, met een beetje geluk kun je het in Dual Channel laten lopen, dit kun je terug vinden in het boekje van je Moederbord |
Rond de 50 euro? Kun je ze ook bij media markt kopen of is dat qua prijs heel onwijs?
Edit: Moet ik dan ook een 'PC2700' kopen of maakt dat niet uit? |
Ga wel voor a- merk geheugen, ala Corsair, Kingston, Twinmos zou ook nog kunnen maar is budget.
Koop zowizo pc/3200, kan je die mee nemen als je een keer gaat upgraden, geheugen klockt zich automatisch op een langzamere snelheid. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Offtopic: Hoe zit 't nou met dat weggaan en zo? |
http://img.photobucket.com/albums/v2...a/b220c96d.jpg
(Y), bedankt voor het advies. Moet ik nu ook nog iets aan geheugeninstellingen doen? (ik heb alleen het reepje erin gedaan, verder niks) |
Woei, je hebt hetzelfde systeem als ik :p Go Aldi :D
Maareh..wat en wara heb je het nou gekocht? gewoon uit nieuwschierigheid, kga nl. ook nog en keertje upgraden. |
Citaat:
trouwens je kunt wel voor de grap een memtest draaien, kijken of je geheugen ok is... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
26x100, dus je geheugen draait op 100MHz (DDR/200 snelheid)? Dat is wel jammer. Maarja.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:25. |