![]() |
mannelijk orgasme: stuiptrekken met benen?
vraagje: is het mogelijk dat mannen zo'n heftig orgasme beleven dat ze met hun benen gaan stuiptrekken? Of moet ik hier aan toneelspel denken?
context: de 5e keer die nacht |
Eh, dat stuiptrekken kan wel ja... 5 keer in een nacht kàn ook maar is best wel veel :o
|
Bij het mannelijk orgasme zijn er ook andere aanwijzingen dan lichaamstaal... :rolleyes:
|
het kan allemaal
en bij een vent hoe je echt niet bang te zijn dat ie faked dat kun je nl controleren :p |
Mwah, na 5 keer zal het toch wel op zijn :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
uh, nooit gehad
|
Citaat:
maar ik ben er nu achter dat het niet zo was :D We hebben het al zo vaak gedaan, en dat was de eerste keer, dus ik neem aan dat het gewoon uitzonderlijk was. Anders had hij het wel vaker gedaan :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat is dat nou voor vraag, natuurlijk kan dat.
|
Citaat:
|
Citaat:
ik houd het er op dat het oprecht was, zodat mijn zelfrespect nog een beetje intact blijft :D |
Citaat:
|
Citaat:
On-T: ik het nog nooit meegemaakt. ik krijg wel eens kramp ofzo maar stuiptrekkingen...? |
Citaat:
|
Citaat:
waarom doen (sommige) vrouwen dat eigelijk? zeg toch gewoon dat we iets verkeerds doen. en leg vooral uit hoe het WEL moet. |
Dat kan ja.
Maar dat is alleen bij de zaadlozing, daarna is het over. |
mss moest t na die 4 x van ver komen ;)
|
Citaat:
deringmeester: geen idee.. :confused: |
De een begint als een idioot te trillen, de ander krijgt stuiptrekkingen, is denk ik per man wel afhankelijk hoor. Zolang ze niet blauw aanlopen van ademnood zit het wel goed moet je maar denken :D
|
Kan wel dacht ik zo :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Daarnaast heb ik geen ervaring met de situatie :p |
Ik denk dat 5 maal na elkaar klaar komen hetzelfde is als een marathon lopen. De marathonlopers staan dan ook te beven en te schudden ... Van vermoeidheid en uitputting ...:)
|
Citaat:
|
Heb wel soms dat ik wat speeksel aanmaak.
|
Ja dat kan zeker wel heb er regelmatig last van :P
|
5x wow, da's wel heel veel. 4x is al behoorlijk veel vind ik :rolleyes:
|
kind technisch gezien is het mogenlijk dat je gaat stuiptrekken maar dat dat lijkt me niet zo lekker.
|
Citaat:
|
Blijven jullie 2 nou zo lief(kuch) tegen mekaar doen?:P
|
Citaat:
|
Citaat:
is alleen een beetje irritant |
hmm, open je dit topic werkelijk voor die kut vraag of vind je het gewoon te hip dat je vriend 5 x in n nacht klaar kwam?
|
Citaat:
|
4 keer :)
|
5 x is wel veel, wel is het mogelijk aangezien het orgasme EIGENLIJK los staat van een zaadlozing.
Maar ik heb ook nog nooit sex gehad dus ja.... |
het kan ook, maar hoe fukking geil ben je dan
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:36. |