![]() |
Hoelang moeten jullie nog naar school voor het vakantie is?
Nog 8 dagen.
3 dagen les 1 dag herkansingen 4 dagen repetitieweek En dat was het tenzij ik nog repetities ga herkansen, wat ook het geval is. :( |
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=110624
Komt op hetzelfde neer. |
Ik heb al vakantie! Sinds maandag!! :D
Groetjes Ben(die wel gaat werken :) |
uhhh niet :)
|
Nog 5 dagen les en 4 dagen proefwerkweek......
|
nog een normale week. voglende week dus nog en dan die maandag nog en dinsdag half, en dan van woensdag tot de week erop dinsdag de Gecoördineerde Proefwerk week gewoon de Gp week zoals ze dat bij ons noemen en dan VAKANTIE, dus 19 juni vakantie
|
nog 20 dagen:
- 15 lesdag - 5 dagen -> toetsweek mja, daar zit ook nog weekend tussen he? en op herkansingen reken in niet, die zouden nog kunnen komen... *hoopt van niet* |
wij kunnen de proefwerken van de laatste pww niet eens meer herkansen dit jaar
moet je dan volgend jaar doen. Of je blijft zitten omdat je die pw's niet hebt kunnen herkansen... |
nog drie weekjes les, dan tentamens,cijfers halen, herkansingen ..en daarna gelijk weg :)
|
11,18 en 28 juni tentamens...dan in augustus nog twee herkansingen. Kheb al drie weken geen colleges meer.
|
Ik ben al vrij!!!
Ik had donderdag mijn laatste examen! 13 juni krijg ik te horen of ik geslaagd ben. 19 juni zijn de herexamens en 26 juni is mijn diploma uitreiking. En dan, en dan, en dan, dan kan ik echt op vakantie gaan, als ik zou willen... |
nog 3 weke les en 1 week rep week!
|
Ik wacht alleen nog op de uitslag van me examens :cool:
|
- 10 dagen les
- 5 dagen toetsen Dus nog 3 weekies en dan ZOMERVAKANTIE!!! ff doorbijten dus :) |
nog zo'n 15 dagen les....
2 dagen mondeling examen..... en dan eindelijk es vakantie |
College's twee weken geleden gestopt, tentamens op 5, 7, 11 en 13 juni, dan vakantie :cool: en dan de eerste twee weken van augustus hertentamens (zijn er bij mij meer dan twee...)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:15. |