![]() |
Wát een eikel ben ik..
Heb ik weer! Kom net uit Amsterdam van een verschrikkelijk leuk avondje uit met vrienden, zit ik alleen in de trein terug naar Den Haag. Was redelijk rustig in trein.. en er komt een best leuk meisje tegenover mij zitten.
Enfin, paar keer oogcontact.. en na een tijdje raken we aan de praat naar aanleiding van een rood sein waarna ik mijn mogelijkheid zag om even te klagen over de NS, wat zij kon beamen. Waarvoor mijn dank aan de machinist, als deze meeleest. Onwijs lang en leuk gesprek gehad over vanalles en nog-wat. Nouja, ik moest op DenHaag weer rennen naar volgende trein, maar zij had nog even de tijd. We namen alleen gewoon afscheid ... en that's it. Sucks. Sucks. Sucks & Sucks Bigtime. Tijd voor een andere oplossing, volgende keer. Begrijp alleen nogsteeds niet waarom ik het lef niet had om om een telefoonnr / msnadres of whátever te vragen. Wie kan zich vinden in bovenstaand verhaal of is creatief met oplossingen :P? |
je bent verdoemd...
|
Citaat:
|
jij bent echt een eikel
|
Citaat:
keuzes... moeilijk.... en dan nóg de ns dankbaar zijn tja... |
Ja, je bent een eikel, maar misschien kan je gaan klagen bij dat blad van de NS, Rails ofzo.
|
Mensen die je net kijkt lijken altijd leuker dan ze zijn. Kleine kans dat precies die meid nou zo perfect voor je zou zijn.
Schrale troost of niet, works most of the time. |
Citaat:
" Op 7 maart, net na een avondje uit met vrienden, werd mijn ochtend opgevrolijkt door jouw aanwezigheid. In de trein van ..:.. van amsterdam naar Den Haag, zat ik tegenover jou. Enfin, paar keer oogcontact.. en na een tijdje raken we aan de praat naar aanleiding van een rood sein waarna ik mijn mogelijkheid zag om even te klagen over de NS, wat zij kon beamen. Waarvoor mijn dank aan de machinist, als deze meeleest. dan een antwoordnummer etc en ervoor zorgen dat er genoeg rails exemplaren worden gedistribueerd in de treinen tussen amsterdam en den haag, hoewel ze daar het snelst dreigen te verdwijnen :S |
Always leave it to the ladies, aaaaight?
Trek je bek open aap. |
Nou... als je meteen haar telefoonnummer had gevraagd had ze je misschien wel eng gevonden of gedacht dat je wanhopig bent of zo...
en das ook weer niet goed... ik hoop voor je dat je haar nog een keer tegen komt (y) en DAN kun je wel actie ondernemen |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
kost minder moeite (y) :cool: |
das nie zo slim neeeeej...maar heb je weles he ;)
maar nou weetje gelijk wat je de volgende keer moet doen gewooon nummer vragen joh...wat kan er mis gaan? nixk..nou dan!!! jammer dat je het deze keer niet durfde maar er zijn vast nog wel leukere meiden ;) pech gehad jongen! |
Citaat:
|
Je had haar moeten doen in het treintoilet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom haar nummer vragen? Misschien had je jouw nummer of msn ofzo gewoon kunnen geven op een briefje :)
Dan is het aan haar of ze je belt/smst/toevoegt, wat dan ook.. |
Citaat:
|
Je zult toch echt moeten leren je mond open te trekken
|
Citaat:
@TS: Jammer, de volgende keer beter. |
tsja, jammer
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar volgens mij vragen jongens niet tegen elk leuk meisje dat langskomt een telefoonnummer. Vandaar dat ik stelde dat elke jongen dat in principe wekelijks wel meemaakt ;) |
Ik houd sowieso niet van mensen die zo nodig met je willen praten tijdens het treinreizen. En als ze om nummers beginnen te vragen vind ik het maar eng. Die oplossing van haar een briefje geven met jouw telefoonnummer/e-mailadres vind ik ook beter.
Maar goed, misschien zijn er mensen die het wel leuk vinden. Een oplossing voor jou nu met dit meisje? volgens mij is er ergens een site waar je in contact kan komen met mensen die je tijdens het reizen bent tegen gekomen. Een soort file-flirt achtige site maar die heb je dan ook voor treinen, bussen en vliegtuigen geloof ik. En anders een foto van haar op zoveel mogelijk forums posten in de hoop dat er iemand die haar kent dat aan haar verteld. Maarjah... dat is wel heel wanhopig en ik denk niet dat je veel serieuze reacties zal krijgen. Maar goed succes. Zowieso is 't waar dat je niet weet of het in het echt misschien een trut is. |
Ik zou een brief schrijven, naar Hart van Nederland plus jou foto en je verhaal :D
|
Hehe, ach ja, ik had ook het lef niet gehad om het te vragen. :bloos: Je bent vast niet te enige die een beetje onzeker is in dat soort situaties ;)
|
Klootzak.
|
Citaat:
Tja, rotsituatie maar weinig aan te doen waarschijnlijk :) |
Volgende keer heb je weer de keuze
je mond houden en evt iets mislopen of je bek optentrekken mat de kans dat het aanslaat |
Citaat:
Een foto van haar en mij samen had er 100% zeker ingezeten... en dán had ik dus wel op een mailadres durven vragen :/. Fsck. |
Citaat:
|
Dat er mensen zijn die telefoonnummers en emailadressen zomaar aan vreemden geven. :s
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je had het idd gewoon kunnen vragen hoor:o
Nee heb je, ja kan je krijgen. Je hebt t niet gevraagd en ziet dr ws nooit meer, als ze nee gezegd had, was dit ook gebeurd. Ik heb het ruim anderhalf jaar geleden in de bus meegemaakt, begon een meisje tegen me aan te praten, hebben gezellig gekletst, niet eens telefoonnummers uitgewisseld oid, maar toen ik thuiskwam was ik opeens toegevoegd op msn. Ze had via mijn CU2 (die ik toen nog had) via mijn voornaam + woonplaats mij gevonden. We hebben een paar keer wat afgesproken, was heel gezellig, niets gebeurd ofzo. Alleen jammer dat ze nooit verteld had dat ze al een vriend had, dat ik daar zelf achter moest komen via via... |
Citaat:
Ik ga toch nooit uit, dus niemand krijgt mijn nummer :D |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou zelf niet zo gauw mijn mobiele nummer aan iedereen gaan geven. Of ze moet geen internet hebben natuurlijk, dan maak ik wel een uitzondering. |
Citaat:
|
tsjaa dom he? :p
|
Ja nouja, zo was ik een keer op een dag voor de aanmelding van een school, had ik harstikke leuke dag. Was leuk meisje, hele gezellig, ze had voor mijn drankje betaald (want ik had geen geld bij me) en heel de dag geouwehoerd
EN toen heb ik ook verder niks gedaan. Dom dom dom Hopen dat we allebei ingeloot worden dan maar |
tsja, beetje laat he, probeer t eens in de rubriek hartkloppingen van de rails ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:23. |