![]() |
School Gebarricadeerd
Barricades van sneeuw voor De Grundel
HENGELO - Leerlingen en docenten kijken raar op wanneer ze vrijdagochtend zien dat de deuren van scholengemeenschap de Grundel aan de Grundellaan zijn gebarricadeerd met een grote hoop sneeuw. Dit is de hoofdvestiging van de scholengemeenschap waar de leerlingen van havo, vwo en gymnasium hun lessen volgen. http://www.tctubantia.nl/gfx/gfx_nie...2678-groot.jpg Een docente heeft donderdagavond toen ze haar hond aan het uitlaten was, een grote groep van leerlingen met sneeuw in de weer gezien bij de Grundel. Ze heeft deze leerlingen gezegd ‘ook vooral de leraren ingang niet te vergeten’. Het idee voor deze grap komt van een aantal leerlingen uit de vijfde klas van het gymnasium, maar uiteindelijk hebben zo’n veertig jongeren uit zowel de derde, vierde als de vijfde klassen aan de uitvoering van dit plan meegeholpen. Coördinator van de derde klassen, mevrouw Ter Telgte, noemt het een ludieke actie. Ze gaat de namen van de daders niet proberen op te sporen. ‘We weten niet precies wie het gedaan hebben, maar de lessen hebben nauwelijks vertraging opgelopen.’ De grappenmakers hebben een klein detail over het hoofd gezien. ‘De daders zijn namelijk één deur vergeten te barricaderen.’ Volgens Ter Telgte vonden de meeste docenten en leerlingen het een goede grap. Of de conciërges die de sneeuw moesten opruimen dat ook vinden durft ze niet met zekerheid te zeggen. Uiteindelijk hebben de conciërges van de school de sneeuw samen met een groep leerlingen voor de deuren weggehaald. |
Toppie zeg.
|
geintje moet kunnen, hoe vaak komt het nou voor dat er zoveel sneeuw ligt? (y)
|
Mooie grap (y)
|
:D (y)
ik heb nog een school in de aanbieding. |
:D
Valt me nog mee dat Remkes of Van Aartsen dit niet als 'terroristische aanslag' beschrijven :rolleyes: |
Het heeft geen zin op mijn school, naast de 2 normale ingangen zijn hier nog meerdere nooduit/ingangen. :p
|
Citaat:
|
(y) :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
niet gevaarlijk?? ;) |
Zoveel kuub sneeuw ligt hier toch niet :D
|
ik zie hier nog ongeveer 3 sneeuwvlokjes liggen :( .
Sneeuw= :cool: |
hier moet je niet van de weg raken met je auto, dan parkeer je meteen in een ingevroren sneeuwbult.
|
Citaat:
Leuke acties dit! Gelukkig reageert de school er niet kinderachtig op :) |
YEEEY, das mijn school :D
ziet er wel beter uit met een hoop sneeuw voor de ingang :) |
Citaat:
|
Dit moet je met PU-schuim doen ;)
|
:cool: :D
Maar toch vind ik dat wij het beter gedaan hebben. (laatste schooldag grap) Een aantal had gewoon een echt muurtje gemetselt voor de hoofdingang :D Heeft zelfs nog in de krant gestaan. |
Dat is een mooie ja, muurtje metselen... (y)
|
:cool: (y)
ik wil ook leren metselen. |
Heeft m'n vroegere buurman ook weleens bij mij thuis geprobeerd. Helaas voor hem: hij was wel laat thuis, maar niet als laatste. Dus toen hij in de morgen wakker werd kon hij zijn deur niet meer uit. :D
|
Ja, grappig ja.
|
Citaat:
Welk parkeerplekken docenten, geen kluisje voor 4de 5de en 6de klassers! :mad: |
leuk.
|
Ik zie de humor er wel van in. :D
|
Dat is nog eens een leuke grap :D , wel jammer van die laatste deur.
|
Citaat:
|
:)
|
Wie gaat er dan ook naar school :rolleyes::p
|
Doen jullie dit vaker, zo van die mopjes?
|
Citaat:
|
Ach, daar zijn ze niet de enigen die daar aan denken :)
http://www.rsgsteenwijk.nl/page/inho.../sneeuwrsg.jpg |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, het barricaderen van gebouwen met sneeuw. Ja, dat is me wel hilariteit alom.
|
Citaat:
Maar dyslexie is geen excuus om spelfouten te maken! |
Citaat:
|
Citaat:
Jij ook al? :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
eheheh, strakke actie :cool: (y)
|
Citaat:
En ja, ik ben dyslectisch. |
Een geintje moet kunnen, dit is eigenlijk wel een hele goede.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:02. |