![]() |
registreren op mijn ib groep?
Zijn hier ook mensen die geregistreerd zijn bij mijn ib-groep op www.ib-groep.nl? wat zijn daarvan nou precies de voordelen? is t betrouwbaar? dus dat je daar niet opeens rekeningen van krijgt enzo? ik wil straks niet nog meer moeten betalen (had al genoeg studieschuld vandaar) en hebh nu een deel van die schuld betaald en wil dus controleren of dat volgens hun ook is betaald.
|
Ik heb nog nooit een rekening gehad omdat ik me heb laten registreren.
|
Daar hoef je niet voor te betalen voorzover ik weet.
|
Is gratis ja, zoals de mensen boven mij al zeiden :)
|
Je hoeft er niets voor te betalen inderdaad en de grote voordelen vind ik dat je
- op elk moment van de dag kan zien hoe je ingeschreven staat, of je stufi al overgemaakt is enz. - snel wijzigingen door kan geven - kan zien of je post die je terug moest sturen is aangekomen en ook kan zien of je binnenkort post krijgt |
Ik vind het super handig. Je kan altijd je gegevens opvragen, heel fijn, hoef je niet alle papieren door te zoeken.
|
Krijg je pas een correspondentie nummer als je een keer post hebt gehad?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik gebruikte het alleen om te kijken wanneer de stufi gestort is, maar inmiddels ben ik erachter dat je het op dezelfde dag krijg als waarop het gestort zou worden. En de betaaldata staan gewoon op de site.
Wel vervelend dat je elke keer een smsje krijgt, waaruit je een code over moet nemen. |
Citaat:
ooooooh.. ok :) |
Citaat:
|
je hoeft niets te betalen
en de code voor de smsjes is gratis. Je kunt zelfs nog eerder zien of je ingeloot bent of niet |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:48. |