![]() |
wietkauwgum?
Als je je kauwgum voorkauwt en er dan wiet in kruimelt.
Heeft dat eigenlijk wel nut? Van de ene kant klinkt het wel goed, omdat je kan blijven inhaleren. Maar aan de andere kant lijkt me al dat speeksel en de kauwgum zelf niet echt productief. |
uhm het inhaleren is alleen omdat je het verbrand. Dus het heeft geen enkel nut denk ik.
|
ik denk dat de hoeveelheid thc die uiteindelijk in je bloed komt vrij klein is. THC wordt dacht ik opgenomen door vetten en ik weet niet of speeksel in je mond dat dan allemaal wel op neemt.
over het algemeen vind ik het gewoon zonde van je wiet en je kan er beter gewoon een joint van draaien En wat bedoel je met blijven inhaleren? ik inhaleer mijn kaugum doorgaans niet. |
Citaat:
|
Citaat:
En of het speeksel verder iets doet weet ik ook niet, maar ik kan we wel voorstellen dat het dan via je maag/darmen enzo in je bloed kan komen. |
Na een uurtje of zo komt het dan echt in je bloed?
|
When smoked in small quantities, cannabis is a mild drug. When eaten, however, a goodly dose can become a shaman-strength psychedelic.
(y) denk ik. |
Citaat:
en omdat het goed gedosseerd wordt en je nogal lang op een kauwgum kunt kauwen lijkt het me nu toch wel het proberen waard. |
Citaat:
Ik meen daarnaast ook ooit eens iets gelezen te hebben over dat bij het verhitten van wiet meer THC vrijkomt oid, maar dat weet ik niet zo meer :) |
Citaat:
<edit> ik ben het nu aant proberen, maar eigenlijk wordt mijn kauwgum alleen groen het werkt iig niet op de korte termijn. |
Ik kan me slecht voorstellen dat het lekker smaakt :D
|
ik vind het allemaal bullsjit
rook je wiet gewoon, doe niet moeilijk |
jewel :) doe moeilijk
|
Citaat:
|
Citaat:
maar daarbij komt het dus ook in je bloed. inhaleren was wel een verkeerd gekozen woord ;) maar erg effectief was het niet, dus laat het maar voor wat het is. |
Ik denk dat je het beter kunt roken..
|
nee man wat d8 je van spacecake snuiven!
:rolleyes: |
Citaat:
|
ja, elke generatie zijn weer thrillseekers en uit op adrenaline kick. :p
maja, of je dat van spacecake-snuiven ook krijgt is maar de vraag, je probeert het maar. (y) |
Citaat:
|
Citaat:
neem maar es een hap van je top wiet.. durf te wedden dat het er binnen 5 seconden weer uit is :P |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:20. |