![]() |
bijnamen-style
heb jij een bijnaam?
geef jij mensen bijnamen? en dieren en dingen :p ? - ikzelf heb de bijnaam 'radio' geef alles een bijnaam ik heb 2 katten en die noem ik vetzak en zwarte vaak zeg ik tegen spullen 'dinges' maar dat is gemakzucht :o ofzo |
Leuk, zeg.
|
ik noem iedereen pollewop, snoepeke, suikertje en mopske
|
ik heb heeeel veel bijnamen hoer, sletje, teef, lul, klootzak en hooomoooo.
|
poppedeintje :)
poezelein :) |
geitje
|
schattebout :)
|
Ik noem katten vaak poezelewoezels (van shin chan), over het algemeen hou ik er niet van om namen af te korten (zoals: miran, eels, mar, suus etc.), dus dat doe ik niet. Verder... nee dus
|
Mijn bijnaam is Flip. Verdere verklaring heb ik geen zin in.
Mijn vrienden hebben ook bijnamen, zoals Coeker, Winy, Fly en Shot. Ik geef dingen of andere mensen geen bijnaam, tenzij ze het er naar maken. |
De Hertog, dat is mijn bijnaam.
|
mijn leukste bijnaam is Rien
|
Citaat:
|
mijn bijnaam is :)hel:)
|
en sterre :)
|
mijn huisgenoot geeft me heel veel heeel stomme bijnamen
|
ik heb geen bijnaam, hoef geen bijnaam, geef anderen amper bijnamen en kort ook namen amper af. volgens mij vind ik dat stom ofzo
|
Ik denk dat iedereen wel een bijnaam heeft.
|
Ik word vaak bij mijn achternaam genoemd
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
heb jij een bijnaam? Mwa. Muts, Sjoerdje en ik word weleens nagroepen als homooooo maar dat doen ze om me te pesten en omdat ze denken dat ik homo ben :)
geef jij mensen bijnamen? Zelden en dieren en dingen ? Af en toe |
Citaat:
|
broezer, zo noemde een klasgenoot me ooit eens en mijn mail was gekraakt, dus sindsdien wordt ik wel eens broezer genoeg..
vriend van me noemde eerst altijd Deuce.. Voor vrienden hebben we meestal ook bijnamen.. Eentje noemen we: het houten hart.. Omdat ie alleen maar mini-ramp skateboard.. |
piepo
|
ik heb niet echt n bijnaam, maar roeger noemde mn vader me Fiepke en op de basischool werd ik altijd de blije genoemd. nu noemen veel mensen me Fem.
|
Citaat:
|
Vlek, Vlekkie
|
hmm soms sletje maar daar irriteer ik wel eens aan
en nog wel wat maar die zijn minder |
Citaat:
Trouwens, Ergeren aan. - De filosoof, maar voor de rest is de tijd dat men mij bijnamen gaf passé. Henk Mul ! |
Ik word altijd 'Plien' genoemd, maar dat zie ik al niet meer als bijnaam. Verder alle mogelijke (en onmogelijke) variaties op mijn naam, ook bijvoorbeeld Pollewop. En ik word Puk genoemd.
Ik verkort namen heel snel, ook als ze eigenlijk amper te verkorten zijn, ik spreek ze vaak anders uit & verzin voor sommige mensen de stomste bijnamen en blijf die constant gebruiken. Vooral als ik dronken ben. Verder geef ik dingen vaak de verkeerde naam, maar dat komt omdat ik vaak in de war ben. |
Citaat:
|
Iedereen die me vanaf nu nog Ellie noemt krijgt een dikketik op zn rikketik :)
|
Nee, iedereen noemt me bij m'n naam, behalve de mensen op het forum, die noemen me bloedpropje. :cool:
Ik gebruik zelf ook geen bijnamen, behalve bij Terror Koe, die noem ik Ellie. |
tja door mensen die me via internet kenne ben ik natuurlijk gewoon Lepra
verder heb ik mijn hele leven all bijnamen die iets met apen te maken hebben, dat vond ik tot mn 12e vervelend geloof ik om de een of andere stomme reden, en nu vind ik het alleeen maar cool. want aapjes kicken ass ik wil dan ook een aap tattoo verder geef ik veel van mijn vrienden bijnamen waarvan ongetwijfeld de bijnaam Conquistador Papoea Pistolen Paultje of kortweg papoea natuurlijk wel het vreemdste is verder noemde ik jaren lang mn beste vriendin Mokkel :cool: |
Soms heet ik Woofer op school (voor intimi dan)...
Er zijn nog een paar namen, maar die wil ik liever niet meer (al te veel gehoord). |
grandpa
spenkie |
limmen klepto pluimvee rox roxy miep paan xaan knudelbär hola hotsaan
|
o ja de bijnaam aep is erg veel voorkomend in mijn omgeving:D
|
een vriend van me wordt regelmatig 'gare harrie' genoemd...
uitleg is niet nodig.. |
Tim zeker?:D
|
Sommigen noemen me irl Eresh.
|
Citaat:
hehe hoe raad je het zo..:D |
Citaat:
|
ik heb een vriendin en die noemt mij standaard beer of beertje :s
|
Space case. Op twee verschillende tijdstippen, door twee verschillende personen die elkaar niet bennen, ben ik zo genoemd. Dat was te toevallig om over te slaan.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:50. |