![]() |
Alternatief voor MSN?
Nu MSN er de laatste tijd weer zo vaak uitligt en je telkens problemen krijgt met verbinden, heb ik een vraag?
is er een ander programma wat net zo werkt als MSN? -dus niet een of ander oud DOS programma,maar iets wat er gewoon redelijk goed uitziet, waarbij je ook plaatjes kan zien e.d. -Waarbij je ook mensen toe kan voegen met hun msn adres(Dus niet dat je net als bij ICQ weer een ander adres moet aan gaan maken etc. -En als laatste wat dus niet elke keer problemen geeft e.d. Ps> Zijn er nog meer mensen die zich niet op msn kunnen aanmelden op het moment? of ben ik de enige:S foutmelding: kon geen verbinding maken met server blablabla X084........ |
In DOS op de MSN Messenger protocol (y)
|
MSN zal wel weer aan het kloten zijn met hun servers, daarvoor helpt een ander programma niet.
Je kan Gaim proberen: Gaim win32 Of anders trillian ofzo ? |
Citaat:
Een alternatief voor MSN messenger is trillian. Maar dat maakt ook verbinding met de msn server. En ook al zou het werken, de meeste mensen hebben enkel msn messenger en kunnen ook niet online komen. Dan is er alsnog niemand :D |
ik kan ook geen verbinding maken:S:S,... is iets met het laden van mn contactpersonen lijst ofzow
vage msn ook altijd |
Dat heb ik ook, gelukkig hangt mijn sociale leven niet van msn af.
|
Hmm,..Jabber zou ook wel handig zijn. (dan beheer je je eigen server)
Of gewoon eens weer eens fijn irc'en. |
ICQ -> dat heb ik sinds '96. Ik gebruik het steeds vaker nu MSN er zo vaak uit ligt.
Haal je vrienden over om op ICQ te gaan? |
Citaat:
en dan hun bellen, van ja waar zit je nou, dat die het dus wel bij hun doet:S |
Citaat:
|
centraal topic maar?
|
Citaat:
|
Waar komt het verhaal toch vandaan dat je met ICQ alleen op nummer kan toevoegen, en dat je altijd een nieuw nummer moet aanvragen als je een PC opnieuw installeerd :s
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:59. |