![]() |
metal niet goed voor je longen
Citaat:
vreemd.. :rolleyes: |
Hier kan EggeD over meepraten. :D
|
't lijkt mij wel heel erg ver gezocht
|
Lijkt me niet echt geloofwaardig eigenlijk.
|
Goh. Dit lees ik nou ineens op elk forum. En het stond vanochtend ook in de krant. Maargoed. Ik heb het gelukkig nog niet meegemaakt :)
|
krijg je eens een keer ergens geen kanker van, heb je dit :(
|
ja ik las het ook in het AD. kwestie van jezelf niet te lang blootstellen aan het harde volume van de muziek, als het al waar zou zijn.
|
Citaat:
Maar nu zet ik toch echt Dobermann op |
lol..las het in de spits ofzo vanochtend in de metro.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ach
|
Eerst zeggen ze heavy metal en in het artikel staat "Een op de vijf patiënten die een klaplong ontwikkelen, is vooraf blootgesteld aan te hoge geluidsniveaus op pop- of rockconcerten."
Beetje apart wel. |
maar volgens de metro liepen vooral lange dunne jongens gevaar, dus ik kan gewoon lekker blijven gaan!
en ja tsasil kijken die hap! |
sowieso vergezocht imo.
|
demonisatie.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alsof in een disco de muziek zo zacht staat -_-
|
Citaat:
|
belgen, net limburgers :rolleyes:
Citaat:
|
hoezoow dan alleen heavy metalizers??.. bass geluiden zitten volgens mij heel wat meer in hardcore.. :S
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wat een klinklare onzin dan zou ik ondertussen al een dikke kankertumor moeten hebben van de pindakaas...
|
Ik ben een lange dunne jongen die toch eigenlijk wel zo'n 3 a 15 keer in de week aan te harde muziek wordt blootgesteld, en het aantal klaplongen dat ik achter de rug heb is nog steeds op één hand te tellen.
Overigens klop ik dit wel af, een beetje bijgeloof is nooit weg in tijden als deze waarin draadloze telefoons met het formaat van een luciferdoosje de ontwikkeling van kwaadaardige cellen in het eigen lichaam kunnen stimuleren... |
via internet komt pattyboi gelukkig toch niet bij mijn longen
|
Nee sorry, m'n longen vinden het volgens mij wel lekker als de bass op m'n middenrif trilt :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dan moet je op jonge leeftijd al beginnen met je spinazie en spek opeten, fragiele mensen hebben geen weerstand.
|
een ding dat ik niet snapte.. in de metro zetten ze een foto van dimmu borgir bij dit bericht met onderschrift "de muziek van dimmu borgir kan ook een klaplong veroorzaken" of iets dergelijks, maar wat is nou de clue van die foto :P
|
Citaat:
zo apart dus weer niet. |
Citaat:
|
van teveel kruitnoten en peperkoek eten krijg je kanker
|
en afwaswater kan er voor zorgen dat dat stukje plastic aan het einde van je veters spontaan los kan laten :eek: PANIEK!!!
|
Citaat:
|
Klaplong krijg je door masturbatie
|
Hehe, man bijt hond schonk d'r gisteren ook al aandacht aan. Best humor (y).
Verder is het puur opgeblazen gereutel van een Belg (go figure!). Elke druk verplaatsing verhoogt het risico op een klaplong. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
als jij mij het onderzoek even doorspeelt, waarin dan natuurlijk staat dat het minstens om 60 personen ging, voor de statistische significantie, dat de rest van de mensen met een klaplong de afgelopen week geen enkel hard geluid hebben gehoord, en de proefpersonen voor de rest wel gelijk zijn, ben ik bereid je te geloven. |
En ik kan me best voorstellen dat je van heel hard geluid een klaplong kan krijgen, maar het argument dat een op de vijf klaplongpatienten harde muziek hadden gehoord vind ik niet zo goed. Bovendien slaat het nergens op dat ze zeggen dat het aan metal ligt, toch? ;)
|
Je kan het ook krijgen als je te hard perst met poepen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:31. |