![]() |
KRENTENBOLLEN - de underground bakkercore sensatie!
De eerste full-lenght van de Nederlandse bakkercore groep KRENTENBOLLEN is uit! Het bevat 29 tracks van uitermate zieke, snelle, strakken en rauwe bakkercore! Te koop bij bakker bij u in de buurt, tenminste als hij trui bakkercore is...
KRENTENBOLLEN – Bakken op 700 ºC (genre: bakkercore) 1. Krentenbollen met kaas 2. Ik bak je op 700 ºC 3. Je vingers in een saucijzenbroodje 4. Meergranen in je aars 5. Van het gistingsproces en menselijke ingewanden 6. Bossche Bollen Holocaust 7. Je zoontje in mijn snijmachine 8. Ik heb het lijk van Herman Brood gebakken 9. Sesam Sadist 10. Waar de bakker zijn ham voor ham/kaas-croissants vandaan haalt 11. Bloedrood brood 12. Bakkersplezier 13. Korte afbeet in je reet 14. Droog, beschimmeld brood voor een blinde zwerver 15. Brandend Bruin Brood 16. We zullen je met kadetten pletten 17. Moordende concurentie met supermarktbrood 18. Arsenicum in de bruidstaart 19. Biologische Bakkercore Brigade 20. Mensetend meel 21. De ballade van de kankerverwekkende tompoezen 22. Gestenigd door zwaarvolkoren bollen 23. Dit pizzabroodje verkloot je 24. Gespiest door het stokbrood 25. Broden die kunnen doden 26. Een snee brood… 27. Slacht slagers 28. Hitler hield van gebak 29. Anders nog iets? |
Mocht dit een poging tot humor zijn - en ik zeg nadrukkelijk 'mocht' - dan is hij mislukt :(
|
die nummer heersen al van naam, als het geen grapje is ben erg benieuwd na de muziek.... geen site-tje ofzo ??
|
23. Dit pizzabroodje verkloot je
omg zo flauw dat ik er om moest lachen:D |
De Krentenbollen zijn best wel vies eigenlijk.
Behalve met kaas. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hehehe.
Ik kan er wel om lachen. |
Citaat:
|
Als bakkerszoon schreeuw ik "Meer!"
|
Citaat:
|
Gave titels. Ik hoop maar dat het echt is.
|
link waar je t kan vinden?
|
ik gok er toch op dat een grap is....
jammer |
neeman, geen grap.
alleen de fuckers zijn zo sheef dat ze nog geen site hebben. het is echt hééééle sicke muziek |
Citaat:
ben benieuwd, jammer dat niemand anders ze kent. Heb al een paar fora raadgepleegd |
het is dan ook amsterdam underground. dat kent niet zomaar iedereen
|
Nee dan moet je natuurlijk scenepoints hebben weer :(
|
Citaat:
|
Bakkercore is een zeer obscure vorm van muziek. Je kan het alleen bij bepaalde bakkers kopen. Wacht tot het rustig is in de winkel en vraag dan om de cd van Krentenbollen. Als je bakker true is, zal hij het je verkopen.
Lang niet alle bakkers zijn true. Het is een ware underground. Het netwerk van muziek verspreidende bakkerijen is erg onoverzichtelijk. Momenteel staat Noord-Holland erg op de kaart. Over de site kan ik nog niets zeggen, daar ik geen lid van de band ben. Ik ken alleen de drummer. Maar wellicht komt de site er nooit, gezien de bandleden, als ze niet in de bakkerij staan, helemaal wasted en fucked up zijn en echt niet in staat tot het geduldig programmeren van een website. Maar ja, koop het album dus! SUPPORT YOUR LOCAL UNDERGROUND BAKKER!!!!!! |
Vette, zieke grindcore. Geniale teksten en muzikaal gezien aat het er tijdens mijn agressievere buien heel goed in.
|
hmz..k ruik een slotje....
|
Haha, hele gave band. Kvlt.
En kwalitatief ook helemaal niet slecht voor een underground kvlt grindcore/bakkercoreband. |
Ik mis een nummer over pedofiele petit pains.
|
Ik ga dit eens proberen bij onze bakker in Groningen :o
|
De humor is weer ver te zoeken... áls die er al is...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:mad: je hebt mazzel dat je de meest heersende naam ooit draagt... |
Citaat:
|
Een 'lekker puh' lijkt me gepast, Pieter (y)
|
of
"neh neh, neh neh neh" kan ook. al moet ik toegeven dat ik ook wel heel even moest glimlachen toen ik dit topic las:) |
ik ben eerlijk gezecht zelf niet zo blij dat mijn bakker wellicht zulke zieke ideën heeft. dus voorlopig alleen AH brood voor mij
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:18. |