![]() |
Waarom?
Forum je eigenlijk?
-Is het echt het laatste middel om je verveling mee te bestrijden? -Is het als er niemand die je wil spreken op msn is? - Verslaafd aan discussies? Geil je op discussies? - Heb je een vreemde afwijking om mensen met problemen hier te helpen? - Ben je hier om mensen de grond in te boren? - Om nieuwe contacten te vinden? - Een date te vinden? (ver gezocht, maar ze bestaan wel degelijk) - Gewoon ernstig verslaafd aan dit forum? - Om vragen te stellen aan anderen waarvan je zelf onmogelijk op kunt antwoorden (dingen die je niet op internet kunt vinden, zelf te weinig herseninhoud voor hebt of iets dat boven je logisch denken reikt?) - Om hier andere mensen met je eigen problemen te vervelen of een kreet voor hulp? 1001 redenen te bedenken, maar wie heeft de origineelste reden? Ik zal wel beginnen: bij mij is het een mix van verveling, mensen adviseren, m'n mening verkondigen, soms gewoon ter amusatie, meelezen, zelf nutteloze topics starten bijvoorbeeld deze. |
Tijdsverdrijf en ik vind het leuk om mensen diep de grond in te boren in fototopics, al ben ik dan wel weer te lui om dat te gaan posten.
|
oh, gewoon
|
Citaat:
|
om mijn tijd in te vullen.
|
Ver-slaafd.
|
Citaat:
|
Tijdverdrijf. :)
En een manier om wat irl vrienden te kunnen spreken. :) |
-Is het echt het laatste middel om je verveling mee te bestrijden?
Nee hoor, dat zou niet best zijn. -Is het als er niemand die je wil spreken op msn is? Nee hoor, ik kan multitasken :cool: - Verslaafd aan discussies? Geil je op discussies? Ja, dat zeker. Ik vind de nederlande taal daarbij ook een prachtige taal. Net als dat frans een romantische taal is. - Heb je een vreemde afwijking om mensen met problemen hier te helpen? Nee :D - Ben je hier om mensen de grond in te boren? Nee - Om nieuwe contacten te vinden? Niet bewust. - Een date te vinden? (ver gezocht, maar ze bestaan wel degelijk) Ook niet, alhoewel het mij wel is overkomen. - Gewoon ernstig verslaafd aan dit forum? Ja, kan ik niet ontkennen. - Om vragen te stellen aan anderen waarvan je zelf onmogelijk op kunt antwoorden? Dit komt toch echt heel zelden voor. - Om hier andere mensen met je eigen problemen te vervelen of een kreet voor hulp? Geen van beide. Ik vind het forum een ontzettend interresant communicatiefenomeen waar ik graag deel van uitmaak. |
Forum je eigenlijk?
-Is het echt het laatste middel om je verveling mee te bestrijden? ---- ja -Is het als er niemand die je wil spreken op msn is? ---- nee - Verslaafd aan discussies? Geil je op discussies? ---- een beetje van bijde - Heb je een vreemde afwijking om mensen met problemen hier te helpen? ---- wil ik nog wel eens proberen ja. - Ben je hier om mensen de grond in te boren? ---- irl wel maar hier niet zo. - Om nieuwe contacten te vinden? ---- hoeft niet. maar lijkt me wel wat. - Een date te vinden? (ver gezocht, maar ze bestaan wel degelijk) ----NEE - Gewoon ernstog verslaafd aan dit forum? ----ja, tegenwoordig wel. - Om vragen te stellen aan anderen waarvan je zelf onmogelijk op kunt antwoorden (dingen die je niet op internet kunt vinden, zelf te weinig herseninhoud voor hebt of iets dat boven je logisch denken reikt?) ---- doe ik soms wel eens. meer eht meeste kan ik wel vinden. - Om hier andere mensen met je eigen problemen te vervelen of een kreet voor hulp? ---- heb weinig problemen. |
Als k égt nix te doen heb dan kom k hier..
|
Forumsletjes pimpen.
|
Citaat:
|
Ik ben ooit met forummen begonnen omdat ik
- het interessant vindt om te lezen wat andere mensen over hun leventje te zeggen hebben - mij Machtig voel wanneer ik mensen een advies geef dat een goed advies blijkt te zijn - het fijn vindt contact te hebben met mensen zónder dat het erg is als ik er niet ben - graag over mezelf praat - hier informatie tegenkom waar ik niet naar zocht, maar die toch interessant is - mijzelf met anderen kan vergelijken - van andere mensen hoorde dat forummen leuk was - graag lees, en op een forum staan heel veel letters Daarbij ben ik natuurlijk gewoon verslaafd. |
Citaat:
en dan lees ik meestal gewoon de discussies, zonder te antwoorden... :bloos: |
Oh, ik wil gewoon mijn mening laten horen over de stand van zaken in de wereld van vandaag de dag, meestal op N&A. En dan natuurlijk proberen wat zieltjes te winnen of mensen te overtuigen van mijn Grote Linkse Gelijk. Lukt vrijwel nooit. :( Maar het is zeker leuk om standpunten van anderen te vernemen en sommigen komen zelfs met nuttige bijdragen en goede argumenten. Ik heb al het één en ander bijgeleerd sinds ik daar zit. (y)
Over je favoriete tv-series en films praten is natuurlijk altijd leuk. Geweldig als je iemand hebt gevonden die ook van die éne serie houdt, terwijl je dacht dat je de enige was die het kende. En je verbazen over de smakeloosheid van sommige mensen is soms ook vermakelijk. Of samen met Dinalfos hele Disney-films analyseren en uit elkaar leggen... heerlijk! (y) En dan kijk ik graag op L&R en Psych hoe het mijn medeforummers - en mensen vergaat. Wat hún problemen zijn en hoe zíj die aanpakken. Misschien kan ik er nog wat uit leren. Of misschien kan ik nog eens iemand helpen met een welgemeend advies of goede raad. En misschien kunnen ze míj ook wel helpen. En soms lucht het gewoon op. En dan is er nog De Kantine, voor de lol, de fun, de ontspanning en de gezelligheid. Over het algemeen is dit forum dus een mix van opluchting, herkenning, mededinging, en verdrijving van verveling. :) |
Ik kan hier dus wel uit opmaken dat forummen vrijwel altijd een positieve invloed heeft op je humeur? Of krijg je ook snel ruzie/conflict waardoor je humeur weer grandioos naar beneden daalt?
|
ik denk omdat ik simpelweg anoniem mezelf voor lul kan zetten... nix leukers dan dat :D
|
-Is het echt het laatste middel om je verveling mee te bestrijden?
Nee, het eerste -Is het als er niemand die je wil spreken op msn is? Nee, want als ik op msn zit, forum ik ook. - Verslaafd aan discussies? Geil je op discussies? Neuh niet echt. - Heb je een vreemde afwijking om mensen met problemen hier te helpen? Soms - Ben je hier om mensen de grond in te boren? Niet echt. - Om nieuwe contacten te vinden? Niet per se, maar je komt zo wel mensen tegen natuurlijk. - Een date te vinden? (ver gezocht, maar ze bestaan wel degelijk) Nee - Gewoon ernstig verslaafd aan dit forum? Jup - Om vragen te stellen aan anderen waarvan je zelf onmogelijk op kunt antwoorden (dingen die je niet op internet kunt vinden, zelf te weinig herseninhoud voor hebt of iets dat boven je logisch denken reikt?) Neuh. - Om hier andere mensen met je eigen problemen te vervelen of een kreet voor hulp? Soms En het is natuurlijk passief, afleidend en een prettig tijdverdrijf. En je kan natuurlijk makkelijk dingen kwijt. En verder sluit ik me bij deze punten van Sarah aan: - het interessant vindt om te lezen wat andere mensen over hun leventje te zeggen hebben - mij Machtig voel wanneer ik mensen een advies geef dat een goed advies blijkt te zijn - het fijn vindt contact te hebben met mensen zónder dat het erg is als ik er niet ben - graag over mezelf praat - hier informatie tegenkom waar ik niet naar zocht, maar die toch interessant is |
Omdat de computer dan mooi geel/grijs/blauw uitstraalt.
|
Omdat ik iig mijn lustrum hier moet vieren :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik forum omdat ik het leuk vind om hier te lezen hoe mensen over dingen denken, en om te lezen hoe ze over zichzelf denken. Ik vind het leuk om te reageren op vragen om mijn mening te laten zien. Soms forum ik omdat ik niets anders te doen heb, soms omdat ik wel iets te doen heb, maar liever wil forummen.
|
Citaat:
Laten we maar ontopic gaan. |
Ik forum omdat ik het eigenlijk als een hobby zie.
|
Het forum is mijn leven.
|
- Verveling
- Vind het leuk - Om te 'ontsnappen' aan mijn schoolwerk - Om dingen op te steken |
Citaat:
|
Omdat ik het een leuk tijdverdrijf vind. En Letteren is handig, kun je je verhalen posten en als je zelf af en toe ook op anderen reageert, reageren anderen ook op jou(y)
|
Om het hier gezellig te houden. :p
|
Citaat:
|
Citaat:
;) :p Eh... ik euh... forum. Een ware modelforummer die nooit wat kwaads doet. |
Verveel me.
|
Het forum is mijn startpagina. Dus dan moet ik wel.
|
Citaat:
|
Ik maak wel eens een grapje hier.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb het hele forum in een mapje gezet.http://img170.exs.cx/img170/7008/kij...enshier5lz.jpg
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
-Is het echt het laatste middel om je verveling mee te bestrijden? Nee -Is het als er niemand die je wil spreken op msn is? Nee - Verslaafd aan discussies? Geil je op discussies? Ja en nee - Heb je een vreemde afwijking om mensen met problemen hier te helpen? Nee - Ben je hier om mensen de grond in te boren? Ja, duh - Om nieuwe contacten te vinden? Nee - Een date te vinden? (ver gezocht, maar ze bestaan wel degelijk) Nee - Gewoon ernstig verslaafd aan dit forum? Ja, duh - Om vragen te stellen aan anderen waarvan je zelf onmogelijk op kunt antwoorden (dingen die je niet op internet kunt vinden, zelf te weinig herseninhoud voor hebt of iets dat boven je logisch denken reikt?) Nee - Om hier andere mensen met je eigen problemen te vervelen of een kreet voor hulp? Nee |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:39. |