![]() |
vrouwendag lifestyle
Hoe vieren jullie deze dag ? Geven jullie de vriendin een extra beurt ? Of misschien juist niet. Ontbijt op bed ? Of ben je het vergeten.
Hoe vier je het als vrouw ? Verwen je jezelf met uitslapen en een dag lang shoppen met de creditcard van een ander ? En natuurlijk, hoe ga je gekleed op deze dag der dagen ? Extravagant, of gewoon subtiel iets extras, even wat langer voor de spiegel ? Vertel het maar, schaam je niet! Ik vier het door algehele onthouding. Dus geen slechte vrouwonvriendelijke seksueel getinte opmerkingen. Ook ben ik vandaag goed gekleed en zie ik er heet uit in het algemeen. |
ik moet gewoon naar school :(
|
wat huh wie? wasda en wanneer?
en wanneer is er dan mannendag en houdt dat in dat al het bier gratis is? |
is dat vandaag dan? ik ga iig niks speciaals doen.
|
Citaat:
|
ik merk anders niks van vrouwendag
maar ook niet van mannendag, kinderendag, omadag, opadag etc |
dat komt omdat er ook alleen een vrouwendag bestaat ?
|
internationale vrouwendag was toch gister? de 7e? :confused:
|
hip :cool:
afgezien van het feit dat ik er nog nooit van gehoord heb :confused: |
happy vrouwendag iedereen :confused:
|
Citaat:
|
toen ik nog thuis woonde kregen mijn moeder en ik altijd bloemen van mijn vader.. anders wisten we niet eens dat t were vrouwen dag was.
|
1 dag in het jaar nationale vrouwendag. Wat zou het dan al die andere dagen zijn :cool:
|
ohja ik ga vandaag wel shoppen maar dat is omdat ik vrij heb en veel geld.
|
dank dat je het even meldt snood, ik wist het niet eens!
vrolijke vrouwendag allemaal ik ga cadeaus voor mezelf kopen (y) |
Ik heb terror koe koffie op bed gebracht. (y)
|
ja wij zouden met de band optreden. vrouwenbandje he. in een vrouwen cafe. maar ik heb dus een gebroken pols. dus nu vier ik het niet
|
Citaat:
omg had dat liever niet gedaan, ik was aan het sterven in bed :( |
ik vind het trouwens niet zo geemancipeerd (n)
bakkiebahboe :( |
oh ik wist het niet :|
maarja..hier in nederland stelt t toch niks voor, hier schijnen de vrouwen helemaal niet zo geëmancipeerd te zijn als we zelf denken dus. ik ga zo shoppen om mn frustraties kwijt te raken (y) |
Ik heb mezelf verwend met een proefwerk wiskunde... :bloos:
|
ehhh
gefeliciteerd met de vrouwendag :confused: ik heb toenet electriciteitsbedrading door het huis getrokken, hoe geemancipeerd :o |
ik ga vandaag extra veel koekjes eten :D
|
Citaat:
|
Citaat:
en ik niet :D |
Ohja Job nu je het zeg :eek:
maar vandaag heb ik appeltaart op en snoepjes en een milkshake dus heb ik mezelf een beetje verwent (y) |
ik heb mezelf vandaag verwend met 8 punten van de 20 voor scheikunde :) :)
|
yeah ik heb het gevierd met 1 tentamen ethiek&politicologie en een eenzaam tentamen landbouw&zorg(-tevens-6-studiepunten-extra-daar-doen-we-het-voor) :|
oh ja en vanavond een bloemkool-feestmaal urhg.. |
'Gevierd' met een bezoekje aan de Burger King
|
Ik was het vergeten..
Maar nu ben ik thuis en nu mag ik van mezelf alle chocola opeten en straks ga ik net zo lang onder de douche staan totdat mn huisgenoten gaan zeuren. |
ik heb mezelf vandaag volgepropt, maar niet persé voor vrouwendag. ach, best een goed smoesje wel. (y)
|
Citaat:
|
Ik hoorde het op de radio in een winkel. Toen wilde ik shoppen, maar was er niets leuks. Toen heb ik een plastic roos voor mijn vriendje gekocht :evil: :)
|
Citaat:
Ik heb een enorm lief kado gehad (zondag al, maar goed), bestaande uit douchegel, bodylotion en parfum van Davidoff. (y) Al vond ik wel dat het wat duur was voor gewoon een kadootje tussendoor maar goed, praat dat mijn vriend maar es uit z'n hoofd :D |
Citaat:
|
ik ben naar de supermarkt gegaan en heb wat lekkers gehaald. plus de cosmopolitans van december&januari. heerlijk op de bank gehangen. vandaag mag het :o
|
Citaat:
|
oh mn vriendje heeft 3 miss kittin kaartjes voor me geregeld terwijl t uitverkocht leek en dat is wel n mooi vrouwendag cadeau, hij heeft hierdoor 3 meisjes geholpen :)
|
Citaat:
En ik ben de hele middag bij mijn vriendje geweest/hij bij mij. |
Ik heb nieuwe sokken gekocht, bij de Hema
|
Citaat:
|
Niks in de zin van uiterlijk ofzo aan gedaan, daar gaat het denk ik ook niet om.
Wel met een paar mensen over gepraat/gediscusieerd. |
Citaat:
ik heb vandaag vrouwendag gevierd door lekker uit te slapen , roombotercakejes te eten en straks misschien abfabben. |
(L)
helen zegt: weet je terouwens wat voor dag het is? px ^ sneeuwberg weg.... dan maar papierberg uitzoeken! zegt: uhm nee helen zegt: vrouwendag px ^ sneeuwberg weg.... dan maar papierberg uitzoeken! zegt: uhm px ^ sneeuwberg weg.... dan maar papierberg uitzoeken! zegt: vrouwendag?? px ^ sneeuwberg weg.... dan maar papierberg uitzoeken! zegt: is dat niet moederdag ofzoiets, of was dat nou op een zondag ofzo |
Haha :D
+ Citaat:
|
Eh vrouwendag.
Nouja, als ik dat nou eens eerder had geweten. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wist niet dat dat gister was. ik ben ook nooit zo op de hoogte van dit soort activiteiten eigenlijk.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:15. |