![]() |
headbangende mensen
wat vinden jullie er eigenlijk van
ik houd er niet van als ze bij een concert vlak achter me staan en ik steeds hun strooierige haar op mn schouders en armen heen en weer voel bewegen:( |
i couldnt care less zolang ze mijn kop niet in headbangen
|
ik hou er ook niet van als ze lang haar hebben nee.
|
Lang haar is goor ja.
|
Mannen hebben 'altijd' lelijk lang haar en vrouwen 'nooit'. Op één of andere manier snappen die vrouwen wel dat je het een beetje bij moet houden terwijl mannen denken dat 1 keer per week je haar wassen ook wel genoeg is.
Verder is headbangen wel oke. Ik doe het ook, naja, eigelijk niet, ik doe het iets minder uitbundig. |
Headbangen: negi
Mosh: posi |
Ik doe liever aan headnodding, dat is minder vermoeiend.
Henk Mul ! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Naar de totaal onleesbare bandnaam op het T-Shirt natuurlijk!
|
Citaat:
|
ik maak het nooit mee.
lijkt me erg fascinerend. |
Citaat:
|
Citaat:
|
lekker boeiend
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als iemand irritant zit te bangen houd je gewoon je vuist voor je zodat hij ertegenaan komt, vrij gebruikelijk.
Ik heb heeeel mooi haar hoor. (X) |
Iemand die gaat miepen dat mensen tegen hem of haar aan headbangen hebben blijkbaar geen echte problemen. :s
In ieder geval is headbangen gaaf, zie foto (ik ben alleen bang dat ik er op lange termijn een te dikke nek van krijg). http://www.xtrordnary.com/upload/pic...e/IMG_0518.jpg |
Lekker ventilator effect :p..
|
ik zeg maar zo: beter haren in je gezicht dan een achterwaardse trap
:cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind langharige headbangende mensen mits ze hun haren gewassen hebben niet zo irri...gewoon niet te dicht in de buurt gaan staan. Anders steek je het toch gewoon in de fik? :D |
Vrouwen met een gelakte krullenbos zijn vervelender, dunkt me.
|
headbangen heerst.
Sommige mensen weten idd niet hoe ze hun haar moeten verzorgen, maar de mannen die het wel doen (met lang haar) hebben meestal mooier haar dan de gemiddelde vrouw. :o |
Bovendien gaan door de centrifugerende kracht van het headbangen minuscule transpiratiedruppels op de hoofdhuid van de headbanger langzaam van haarwortel naar haarpunt, om daar samen te klonteren tot immense zweetdruppels die uiteindelijk natuurlijk uitgerekend in jouw gezicht eindigen (n)
Nee, ik kan me er eigenlijk niet druk om maken. Als het gaat vervelen stap ik wel twee meter opzij... |
headbangen hoort erbij, mij stoort t niet, ik doe t zelf ook (al heb ik niet zo'n lang haar)
|
Citaat:
|
Citaat:
Half-lang en net-niet-kort <3 |
Hoe lang is half lang haar?
|
Headbangende mensen bewegen tenminste, tis wel een hele kunscht om t goed te doen.
Headbangende gitaristen zijn ook (y) , behalve als ze niet kunnen spelen omdat er haren tussen hun snaren zitten. Of als ze geen haar hebben dan mag je van mij niet headbangen :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en met dreads kan je al helemaal leuke dingen doen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tja, headbangen/moshen hoort nou eenmaal bij metal. Wie daar niet tegen kan moet vooral niet naar concerten gaan :cool:.
Of naar <insert random nu metal band> luisteren natuurlijk :p. |
Headbangen is gewoon leuk om te doen. Ik heb geen ontieglijk lang haar, maar lang genoeg om er leuk mee te kunnen zwaaien. Het geeft gewoon een kick. Verder is het inderdaad soms een beetje vervelend als iemand in je nek staat te headbangen, maar ik stoor me daar eigenlijk niet aan, vind het een beetje zielig om daarover te gaan zeiken.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:53. |