![]() |
Verloren.
Verloren.
Overgenomen door verdriet, engel neem de pijn. Laat me rusten, en genieten van verlies. (Daluka.deviantart.com) Kwam gewoon in me op, vond m wel leuk. :) |
:nono: :rolleyes:
Ga ergens anders iritant zijn. |
Was dat tegen jezelf? Of had iemand je account misbruikt? Of is er een bericht hiertussenuit gepruned?
|
Er is een bericht tussenuit verwijdert :p iemand die heel iritant een link had gepost zodat je stemde op 1 of andere poll.
|
Het is nogal simpel. hm.. En het zegt ook zo weinig in wat veel woorden. Pijn verdriet, verloren, verlies, het zijn ook niet de meest onverwachte woorden.
Het idee om van het verlies te genieten is wel aardig, maar ik vind deze uitwerking iets minder. |
Citaat:
Ik vind het wel leuk dat je begint met verloren en eindigt met verlies :) Verloren. Overgenomen door verdriet, engel neem de pijn. Laat me rusten, en genieten van verlies. staat dat er expres of zie ik rare dingen :o |
ik denk dat ik me wel aansluit bij riven, maar toch vind ik dat je een bepaalde sfeer oproept. vooral door het engel neem de pijn, schep je iets – en dat vind ik erg mooi gedaan. alleen het woord verlies vind ik al zo lelijk, maar dat zal wel aan mij liggen ;). wat thoughtful ook al opviel ja, verloren, verdriet, pijn, voelen, rusten, genieten, verlies.. :eek:.
|
bedankt, dat Voele is geheel per ongeluk gekomen.
Voor de rest, tjah..het moet je een bepaald gevoel geven. Op m'n DeviantArt staat ook een plaatje wat ook veel sfeer uitademt vind ik zelf, wel met de engelse versie voor de engelse lezertjes op DeviantArt. |
http://www.deviantart.com/deviation/15853026/
... is loss niet met dubbel s? edit: en waarom vertaal je alles zo bruut naar het Engels, of andersom? |
Omdat ik er nog geen tijd/zin heb gehad om een goed lopende vertaling te maken. Het is niet bedoelt in het engels omdat ik gedichten in het nederlands vaak veel mooier vind.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:06. |