![]() |
Pearl Jam
vind jij ze hip of niet?
|
pearl jam is toch al jaren niet meer hip?
Heb er nooit een kloot aangevonden |
Pearl Jam was 10 jaar geleden hip, nu al lang niet meer
|
Hipheid is nooit aan de orde geweest bij Pearl Jam...
Tot daar aan toe als iemand ze 'goed' vind of zoiets engs... Maar hip? Maar goed ik vind ze dus eigenlijk verschrikkelijk irritant (y) |
Geen idee of het hip is. Ik ken er ook niet zo veel van. Ik weet alleen dat als ik muziek ga maken ik hetzelfde typen zang lijnen ga gebruiken.
|
Hip vind ik ze niet, maar sommige nummers van ze mogen er best zijn. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ten zit in de deadnation collectie. Ik draai m 1x per jaar ongeveer. Goede plaat wel.
|
toen ze een aardbeving veroorzaakten op pp waren ze hip. dat was in de jaren 90.
ze zijn nu dus lang niet meer hip en net niet retro........ en persoonlijk vind ik er niks aan. |
Is het stoer om te zeggen dat PJ niet hip is ofzo? Ik heb laatst rearviewmirror gedownload, en daarvoor kende ik eigenlijk vrij weinig van ze, behalve natuurlijk het overbekende 'Alive'.
Persoonlijk vind ik dat als je één band moet noemen met een echte classic rock/grungy sound, het wel Pearl Jam is... |
Los van het feit dat ze een heel arsenaal aan immiterende kutbands als gevolg hebben gehad (ik noem een creed en een kane), heb ik Pearl Jam zelf ook altijd al verschrikkelijk gevonden.
Citaat:
|
ik hou behoorlijk veel van die band.
given to fly (L) |
Citaat:
|
Mooi, niet hip meer.
|
Citaat:
|
Ten en VS kunnen me niet echt boeien.
De rest des te meer en dan vooral Vitalogy en No Code. |
Niet hip, maar hun muziek is nog wel te pruimen. Ten was wel ok en Binaural is hun mooiste.
|
Citaat:
|
Jeremy is een van de beste nummers ooit en die videoclip die erbij hoort is ook super.
Ondanks dat ze niet altijd even goede platen maken, hebben ze wel degelijk een enorme staat van dienst. |
Pearl Jam heeft een aantal heel goede albums, waaronder zeker de eerste twee. Eddie Vedder heeft ook een aparte, maar vooral aangename stem. :)
|
Citaat:
|
één van mijn favoriete bands. Vitalogy, No Code en Binaural word ik nooit zat. dit jaar eindelijk weer een nieuwe plaat (y)
|
Vedder is de enige die de "m'n bek zit dichtgebonden" sound goed doet.
Dinand en die mongool van Intwine zouden geexecuteerd moeten worden. |
niet hip maar zeker wel goed :)
|
Citaat:
|
Eddie Vedder
wat moest het ook worden met zon naam? :rolleyes: |
Ze zijn niet hip maar hun songs zijn wel te pruimen.
|
Pearl Jam blijft hip!
|
Het B-sides album vind ik het beste :)
|
Ik vind ze geil.
|
ik heb geen mening
|
geen mening is ook een mening!
|
pearl jam zijn juist hip omdat ze vreselijk niet-hip zijn
beste band ooit ja, dit is mijn mening..sue me |
hebben af en toe wel leuke dingen, spin the black circle is altijd al mijn favoriet geweest :P
|
Ik vind het door de jaren heen steeds minder worden eigenlijk. Ze hebben toch wel een paar leuke dingen gemaakt maar echt geweldig, nee.
|
Briljante band, met Vitalogy en Binaural als mijn favoriete albums. Riot Act was echter drie keer niets, dus ik hoop dat ze (met hun binnenkort te verschijnen) nieuwe album weer iets geniaals afleveren. En een Europese tour na 5 jaar wachten lijkt me ook wel gerechtvaardigd.
Oh, en mensen die zeggen dat enkel Ten goed was en ze daarna zijn afgezakt verdienen een nekschot. |
Elderly Woman Behind The Counter In A Small Town
En Live on two legs.. en nog veel meer shit |
Crapshoot heet waarschijnlijk de eerste single van de nieuwe cd.
|
Hip :eek:
Zoiets heet cult tegenwoordig, iets is cult of niet. :nono: en ik heb er geen mening over, heb ze wel ooit op pinkpop gezien, maar dat heeft geen mening opgeleverd |
Ik vind het niet echt wat. Kan me wel voorstellen dat iemand het mooi zal vinden, maar blijf het overrated vinden.
|
tja ooit wat losse mp3s wel kunnen waarderen maar heeft me nooit een album lang kunnen boeien
|
Citaat:
|
Pearl Jam is geweldig.
Punt. |
Er gaan geruchten dat het nieuwe album een dubbelalbum gaat worden (y)
|
Ik vind alleen Alive van Pearl Jam wel mooi, de rest boeit me niet echt..
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind het goed. Hip is een kutwoord. Citaat:
|
Ik ken alleen Ten en die is heel soms wel oke om te luisteren.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:23. |