![]() |
tekening/schilderij. idee
hallo
Ik wil een tekening/ schilderij maken voor mn vriend, met als symbool dat we 'de drempel' overzijn.. dat we een stap gezet hebben , daar komt t op neer.. En ik had wel leuke ideetjes in ijn hoofd maar om ze op papier te zetten viel tegen, En nu wou ik jullie vragen of jullie geen leuk idee hebben.. Ik zat te denken om er dus letterlijk een drempel in te verwerken.. En ons .. ideetjes? |
oja en ik moet t van het weekend aan hem geven
Tis voor zij nverjaardag.. :o |
Een hele grote deur inclusief grote drempel waar jullie overheen aan het klimmen zijn :)
|
zoheeee
|
je wil een schilderij voor hem maken wat echt helemaal van jezelf is maar je vraagt hier om ideeën?
Kom op meid, denk even na, da's veel romantischer :rolleyes: |
ik ken jouw vriendje (en jouw schilderkwaliteiten) natuurlijk niet, maar met zelf iets schilderen is het probleem: als hij het niet mooi vindt, voelt-ie zich verplicht om het op te hangen
ik vind n zelfgemaakt schilderij dus niet echt n topkado |
doe zelf es wat domme kut
|
Citaat:
Als ik iets bedenk wat aansluit op jouw situatie zal het waarschijnlijk toch negatief uitpakken, bovendien zal de uitvoering daarvan dan ws. ook niet naar je zin zijn.. |
een boullionblokje met een lintje er om heen! vroeger in china was het de gewoonte om wanneer iemand het huis uitging hem of haar een boullion blokje mee te geven als teken van zelfstandigheid/volwassenheid. Alsjij dan "jouw blokje" aan je vriend geeft, geeftdat aan datjullie samen iets hebben, door het lintje lijkt het mijdan wat duidelijker als cadeautje overkomen, wel leuk om dit verhaal er bij uit te leggen dan of schrijf er over en beter dan zon letterlijke drempel! succes!
|
raaaaah
|
Citaat:
|
De TS doet r naam niet echt eer aan. tuttebelllll
|
Citaat:
gast je kan het een slecht idee vinden maar ik probeer haar gewoon te helpen hoor...het is zo makkelijk om alles de grond in te boren! ik doe ook maarmijn best en als jemijn idee niets vindt zeg dat dan op niet zon neerbuigende manier! |
Hmm ja misschien een drempel met 2 paar oogjes die erbovenuit komen
|
Citaat:
|
sorry erg flauw en er bestaat n kans dat ie dan gillend weg rent
http://img.photobucket.com/albums/v2...ur/drempel.jpg |
misschien iets met "ik wil je in m'n drempeltje"
? |
Citaat:
Het is heel makkelijk om het op zo'n neerbuigende manier de grond in te boren. Het spijt me oprecht. Ik ben te ver gegaan. Over de spreekwoordelijke drempel, zogezegd. Sorry. :( :( :( |
:cool:
|
Lekker op tijd ben je dan als je het dit weekend moet geven.
Heb je nou al iets?:) |
mijn god, bedenk toch zelf wat, oncreatieve trut :|
|
Ik zou voor het boullionblokje gaan, met een roos. :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb geen leuk idee
|
maaar er mag ook al een slotje op want het is 15 maart en 11 maart was hij jarig ha. :)
|
nee, geen slotje nog. Wat heb je 'm uiteindelijk gegeven?
|
bne je lkkr optijd.... 8 maart vragen voor ideeen als ie 3 dagen latr jarig is:S:S:S
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:32. |