![]() |
Makelville, you're so busted!!!
Heb jij al eens mensen betrapt op het doen van illegale dingen?
Ik heb mijn ouders wel eens betrapt op het afrijden van het gras op zondag (wat per gemeentereglement verboden is). |
Illegaal een cd/dvd branden :eek:
|
Citaat:
|
Ik heb Perfectme betrapt op het doen van een poging tot het
openen van een topic waarin een mededeling voor makelville op geheimzinnige ende sluwe wijze verwerkt is! :eek: Ehm. Mijn stiefzusje heeft een enorme lading steentjes/schelpjes uit Turkije meegenomen.. Geloof dat dat illegaal is? :o |
Citaat:
|
Citaat:
Het is trouwens ook verboden je auto te wassen op zondag en je vuilzakken de avond te voren buiten te zetten. @ quiane: nee hoor :o |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb zonet mijn broertje betrapt op het achterhouden van post. :nono: |
afrijden van het gras
noemen wij hollanders dat maaien? |
Citaat:
|
Ik heb mn zusje al regelmatig betrapt op het ongevraagd gebruiken van mijn make-up en dragen van mijn kleding
|
Citaat:
|
Ik zie wel eens mensen op gestolen fietsen rijden. :eek:
|
Belgen......
zijn hele leuke mensen hoor :p |
Ik betrap wel eens mensen op spijbelen!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het verhandelen van drugs aan minderjarigen. En de handel van illegaal vuurwerk. Oh my god!
|
Ja daar bedoelde ik mijn zusje ook niet mee :o
|
Ik heb ook wel eens een drugsdeal gezien. Het gebeurde allemaal vluchtig aan een busstation en ik had toch wel even de tijd nodig om het te beseffen.
|
Ik heb me net nog betrapt op de overtreding van een verkeersregel... :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat stiekem :eek:
|
Enkele maanden geleden was ik getuige van oplichterij: vier Duitsers werden door iemand opgelicht, ze betaalden twintig euro voor een strip hoestpastilles, ze dachten dat het drugs was. Oh ja, ik was zelf de oplichter. :cool:
|
:D :cool:
|
medeplichtig aan het afsteken van een dynamietstaaf. :o
|
mijn moeder nam grote schelpen mee van een Carabisch eiland, dat mag ook niet :o
|
Een jongen uit mijn klas zag ik een keer drank jatten.
|
Ja... Kazaa, CD branden, fiets stelen.
|
het bloemetje Edelweis zien plukken terwijl we op een hoge berg liepen en dat dan ook uit Slovenië meegenomen.
en naar het schijnt mag dat niet |
Ik liet een medestudente tijdens een tentamen afkijken.. :o
|
Afkijken
Spijbelen Liegen Verkeersregels overttreden Drugs verhandelen Drugs gebruiken stelen van fietsen Helen van fietsen enz. enz. |
Ja, zwartrijden.
|
Niet handsfree bellen in de auto.
|
ik betrap automobilisten vaak op het geen voorrang verlenen aan een fietser waar die fietser wel voorrang heeft.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar de buren zijn Frans (bellen dus nooit de politie want dan moeten ze moeite doen) en vriendelijk. :cool: |
Moi?
|
Citaat:
|
Citaat:
Durf jij daarmee te lachen? :mad: |
Citaat:
|
Citaat:
(@Scharfenberg, dit is een grapje) |
Ik betrap mensen wel eens op het openbaar gebruiken van drugs.
Op cd's branden op openbaar plassen op een ruiltocht doen (is illigaal geworden) op stelen in de winkel op spijbelen op allerlei verkeersregels |
Citaat:
|
Citaat:
maar we doen het lekker toch |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:30. |