![]() |
Wat zoek je in een relatie?
en kloppen je gedachten ook met je ervaringen die je met relaties hebt?
|
Het belangrijkste vind ik dat je volledig jezelf kunt zijn, wederzijds begrip en vertrouwen, eerlijkheid en natuurlijk het gevoel dat je bij verliefd bent :o
|
ik zoek niks :)
en vind vanalles |
Citaat:
|
Ik zoek iemand van het vrouwelijk geslacht. :cool:
|
Eerlijkheid, begrip, vertrouwen, vriendschap, liefde, aantrekkingskracht, geduld, rust, plezier.
In willekeurige volgorde. :) |
en wat... denk ik dan, bedoelen ze toch in hemelsnaam met 'begrip'.
:confused: :confused: :D :D |
Citaat:
Elkaar be-grij-pen? |
Ik zoek niet echt, is ook niet nodig.
Heb alles al wat ik uberhaupt van een relatie verwachtte. Trouw, liefde, vetrouwen, jezelf kunnen zijn, ook passie en avontuur en weet ik veel wat nog meer. We zien zelfs een toekomst, dat is ook tof. |
Lol, vriendschap, vertrouwen, lichamelijke aantrekkingskracht, kriebeltjes, eerlijkheid, ennuh....that's it!
|
Ik zoek vertrouwen, warmte, veiligheid, eerlijkheid, gezelligheid, lol, goede gesprekken, gewoon lekker met z'n 2en het langere tijd uithouden :P
Mijn gedachten kloppen niet met al mijn ervaringen... Vooral de eerlijkheid schijnt voor veel mensen een moeilijk punt te zijn... |
Ow, en bij mn vriendje klopt dit wel.
Er bestaan natuurlijk ook vriendschappelijke relaties, hierin zoek ik: lachen, huilen, zingen, dansen, stadten, logeren, etc. Gewoon beste-vriendinnetjes-dingen dus :) |
Citaat:
Ik zoek iemand met wie ik slap kan praten maar desnoods ook serieuze gesprekken kan houden, met gevoel voor humor en die ook nog een beetje lief voor me is. Die eerste twee dingen heb ik wel gevonden in vorige vriendjes, de laatste nog niet echt :s |
Citaat:
|
ik zoek iemand waarbij ik me prettig voel en mezelf kan zijn, iemand die ik alles kan vertellen en iemand die lief is, waar je mee kan lachen, maar ook serieus mee kan zijn. Liefde en vriendschap, vertrouwen, eerlijkheid en plezier.
ik heb het het gelukkig ook gevonden :o |
Eerlijkheid, vertrouwen, aantrekkingskracht, jezelf kunnen zijn, liefde, warmte... zoiets denk ik. :)
|
ik ben niet echt ergens naar opzoek maar het zou wel leuk zijn als hij van praten houdt.
ohja, eerlijkheid en blaa, en al die clichés. en nee, mn ex was een klootzak die niet van praten hield(N) |
se-e-e-e-ex duh er de duh
tjemig wat een meisjestopic |
Citaat:
Ik zoek iemand die mn maatje is.. En tevens ook mn loverrr! :D Lekker gek doen, praten, eerlijk zijn, vooral veel lol hebben en je lekker verliefd voelen! |
omg omg! :rolleyes: :eek:
jemig zeg je dan. gut. nee ik geloof het toch niet. edit: prrrrachtige naam. |
Mainly.. was ik op zoek naar iemand die niet blowt.. Maar ik trek dat soort mensen aan. Dus dat heb ik opgegeven. Verder heb ik een goed beeld van mijn perfecte jongen, maar telkens voldoet t niet, en dan neem ik genoegen met minder.
|
Liefde!
Dat vind ik eigenlijk het belangrijkste. Want als je elkaar liefde kan geven, dan geef je elkaar ook vertrouwen, vriendschap, warmte en alle andere dingen die hierboven genoemd zijn. |
gezelligheid, vertrouwen, eerlijkheid, lol, hij moet me als zijn meisje beschouwen :bloos:
|
Citaat:
|
geborghenheid, gevoel dat je alles tegen elkaar kan zeggen, iemand die kan luisteren en goed gebekt is, dus niet over haar heen laat lopen en leuke seks.
Maar ik laat het gewoon op me afkomen oja en ik hou van 'lieve' schattige meisjes en van knuffelen |
humor, redelijk overeenkomende muzieksmaak (vind ik belangrijk), vertrouwen en toch iets van beschermend-iets.
|
Citaat:
Citaat:
--true love knows no borders or boundaries ;)-- |
Ik zoek vertrouwen, iemand die me redelijk begrijpt, luistert en ook nog wel eens wat terug zegt, iemand die me kan opvrolijken wanneer ik weer eens in een "dip" zit, iemand die me altijd respecteerd, accepteerd. Kortom: de standaard dingen. Verder natuurlijk dat degene van me houdt en alles daarom heen. Vroeger nooit gevonden, maar sinds 3 maanden en 3 weken (hopelijk) wel (y)
|
Chemistry. En een bepaald vertrouwen dat ik in mijn huidige vriendje heb dat ik bij andere vriendjes nooit gehad heb.
|
Liefde, veel samen doen, zelfde interesses, veiligheid en natuurlijk ook sex.. :o
|
Citaat:
|
liefde, warmte, jezelf kunnen zijn, voor elkaar klaarstaan, veiligheid, lol en dat speciale gevoel dat je krijgt of dat hij je geeft :).
gevonden in mn huidige vriendje! |
Citaat:
|
liefde, vriendschap, passie, kunnen praten met iemand, wederzijds begrip, vertrouwen, trouw, samen kunnen lachen, samen kunnen huilen, intimiteit, speelsheid..
gewoon de standaard dingen denk ik.. Verder: zelfde interesses zou leuk zijn, beetje ruig uiterlijk ook wel, maar geen leren broek of iets vreselijks, gewoon een BEETJE ruig.. Oppervlakkig gezien: iemand die niet psychisch gestoord is.. en qua sex: liever niet iemand die nog maagd is.. |
Veel, misschien wel teveel. Beter dan te weinig eisen stellen en teleurgesteld raken (in jezelf en hem). Ik zoek niet.
Zullen vooral de standaard dingen zijn met wat extra's. |
s-e-x
en het is leuk als ze ook erg algemeen ontwikkeld is zodat we over politiek en stuff kunnen praten. |
Citaat:
|
Wat ik nu heb is eigenlijk wat ik wil. Eerlijkheid, openheid, humor, liefde, tederheid, vertrouwen en wat nare man zegt, kunnen praten/discussiëren/ het oneens zijn over allerlei onderwerpen. Dus voor zover klopt het met mijn ervaringen :)
|
Citaat:
|
Heel veel liefde, eerlijkheid, vertrouwen.. een soulmate, over alles kunnen praten, heel veel lol met elkaar hebben.
|
Gevoel van veiligheid, liefde terug, het gevoel mezelf te kunnen zijn, ervaringen kunnen delen, lol kunnen maken.
|
Liefde, vertrouwen, eerlijkheid, lichamelijke aantrekkingskracht en alles wat daarbij hoort :o , gezellig slap ouwehoeren, een goed gesprek kunnen voeren.. Dat is het wel zo'n beetje, maar goed nog steeds niet gevonden (n)
|
Citaat:
Bluwehh... no way :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:56. |