![]() |
100% flinty's festival 12/3
Omdat na dit weekend het jongerencentrum Flinty's te Haarlem godverdomme gesloten en plat gegooid zal worden door de gemeente is er in het laatste weekend dat het open is een festivalletje met Haarlemse bandjes georganiseerd.
De exacte line up weet ik ook niet precies maar ik kan wel zeggen dat de punkrockers van Ask for Bob, de Skabalters en de hardcore aapjes van Painted Smile op zullen treden. Er zal daarnaast nog veel meer te doen zijn. Om 4 uur gaan de deuren open en de entree weet ik niet exact maar het wordt georganiseerd door een maat van me en het zal hem kennende geen fuck kosten. Voor de geïnteresseerden: Ask for Bob speelt om een uurtje of 8 dus wees op tijd. En vanwege een tijdelijke storing op hun site zijn nu 2 nummers van ze te beluisteren op http://www.myspace.com/askforbob KOMEN EIKELS!!!! |
ik heb werkelijk geen idee waar dat flintys zit. en ik ga het ook niet uitzoeken.
|
in het oude nova gebouw aan de raaks. schuin tegenover het oude patro. het zit tegen de Linkse Kerk aan.
|
Eerste band begint om 15.00 uur. Het festival duurt tot ongeveer 0.30 uur.
De bands die optreden (in willekeurige volgorde): SKABALTERS TEOTWAWKI PAINTED SMILE SCH(R)IBA MEMBER ARTIST OUT OF SERVICE PROVOKE SENSATIONS LEAFLESS PZ PEARLITE ASK FOR BOB INNERNATE MANAGEMENT ENTREE 2,00 BIER 1,25 ZELFMEEGEBRACHTE DRANK NIET TOEGESTAAN. |
en dat is op zaterdag?
out of service komen hier uit de buurt, wat een mongolen zijn dat. ben wel benieuwd naar ask for bob, heb roel vorig weekend ontmoet, relaxte gast. |
ik ken natuurlijk geen enkele band!
|
Citaat:
edit: toch niet, dat was tasker. |
Geinig, misschien kom ik wel even langs. Voor de prijs hoef ik het iig niet te laten :D
|
Citaat:
|
tasker NOG zo'n kutband!
|
Inderdaad. Wat een rukband. Heb me ooit eens door een ellenlange set moeten worstelen in het patronaat. Maypole speelde toen ook en dat leek wel 2 uur te duren.
Was met Slapshot of met DRI. Dunno. |
Yeah, kom natuurlijk wel.
Weet jij hoe laat Ask For Bob begint, Leprivo? |
Citaat:
@nighttimewout: lees de beginpost en je zal het weten:p @deadnation: dat moet dan wel bij DRI geweest zijn want toen Slapshot in patro speelde was het voorprogramma uppercut en nog een of andere friese band |
Citaat:
En Tasker, die speelden geloof ik in het voorprogramma van Snapcase (in Patronaat). |
Tasker ('youth crew')en Painted Smile ('allround hardcore') spelen sets van 15 nummers, man man!
|
aanwezig, ga wel savonds nog naar een andere show
|
Citaat:
ik vond tasker iig de keren dat ik ze zag altijd wel geinig |
Citaat:
|
up
goed nieuws voor mensen die geen zin hebben hun nest uit te komen, de emo band Innernate management begint dus als je te laat bent mis je niks:D |
Het was erg vet vond ik alleen jammer dat er zo moeilijk gedaan werd over binnen blowen n dat de bands steeds net te kort spelen.
|
ask for bob was weer geweldig
|
Bas ik heb je niet gezien!
|
ik was er dan ook niet
|
Dat Member Artist was wel cool trouwens. Alleen een beetje TE netjes vaak.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:11. |