![]() |
mijn kat heeft onsteking
HALLO!
Gister zag ik dat mijn kat (Gor'mul) pijn had aan zijn pootje. Toen ik goed keek zag ik dat hij een heel groot soort van gat in zijn oksel van zijn voorpoot had. Wat moet ik nu doen? Mijn moeder zegt dat ik het moet ontsmetten met deo, kan ik ook axe gebruiken? doei |
ik geloof dat AXE deodorant is
maar je moet alcohol gebruiken dus en er is ook alcoholvrije deo anders spuit je het arme beestje vol met deo en helpt het nog niets maar goed, het moet gewoon ontsmet worden, dat kan met alcohol, ja :) |
Ontsmetten met betadine of sterrilon en ermee naar de dierenarts, het moet mogelijk gehecht worden ter voorkoming van een binnenhuidse ontsteking.
|
ik heb axe op mijn kat gespoten en hij werd heel kwaad. Hij heeft me heel hard gekrabt en gebeten en is weggerend naar buiten. Normaal komt ie na een paar uur wel terug maar nu blijft ie weg...
bedankt he (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Een kennis van me smeerde haar cavia eens in met haargel. Het arme beest likte zich schoon en stierf.....
gek he? Deo is de meest chemische troep die er bestaat en ik krijg een spontane migraine aanval als iemand besluit het overmatig en veelvuldig te gebruiken, daarbij probeert zichzelf zoveel mogelijk qua straal te ontzien en de lucht zoveel mogelijk probeert te deorodiseren... |
Citaat:
Ten eerste hebben katten een hekel aan het sissende geluid, ten tweede ruiken ze veel beter, dus die lucht is voor hem verschrikkelijk, ten derde steekt het als de ziekte. Je had gewoon naar de DA moeten gaan, dan had je geen problemen gehad, waarschijnlijk. |
oh en dit is zo serieus :rolleyes:
maar voor het geval dat dat dus we zo is: DEO??!! dat snap je zelf toch oko wel dat dat niet kan! dat dat best wel heel erg verschrikkelijk pijn doet? nja... |
jullie vertelde dat alcohol onsmet, en op het axe busje stond dat het er in zit. Maar ondertussen is Gor'mul nog steeds niet terug, en ik begin me een beetje zorgen te maken...
|
aai
gewoon spiritis over de wond laten vloeien(zit hoog percentage alcohol in, dus dat maakt lekker schoon!)
daarna voorzichtig droog wrijven met een doek, en ff met een aansteker voorzichtig de haartjes weg proberen te schroeien, omdat ze anders in de wond gaan zitten. |
Citaat:
Heb je eigenlijk wel enig idee hoeveel soorten alcohol er zijn en hoe dodelijk die vloeistof wel niet is? :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
En naar de dierenarts gaan had mij idd het beste geleken... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
gisteravond is Gor'mul terug gekomen :cool: Hij loopt nu wel helemaal zielig en is heel bang voor het axe busje, haha. Ik ging met mijn broertje door het huis rennen met axe bussen achter Gor'mul en hij rende alle kanten op :D Hij loopt wel moeilijker dan eerst. Misschien ga ik deze of volgende week eens naar de dierenarts
|
Goh wat ben jij grappig zeg :rolleyes:
|
Citaat:
|
Ik geloof er geen ene snars van. Het spijt me, maar ik kan dit niet serieus nemen. Je kunt ook gewoon watten in het gat proppen en kijken wat er dan gebeurd :cool:
|
Citaat:
DAT MEEN JE TOCH NIET :eek: Welke @#$%^@!#$*& spuit er deo op zijn kat :nono: |
Citaat:
Het verhaal wordt steeds ongeloofwaardiger, waarom staat het niet op ONZIN??? |
Citaat:
Inderdaad, ik geloof er ook geen snars van! :mad: |
laten we dit idd maar sluiten. De boodschap voor de volgende idioot is iig duidelijk.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:24. |