![]() |
Nou? Wat doe jij als de verveling toeslaat?
Wat doe jij als je je verveelt of heb je zo'n drukke lifestyle dat je altijd wel iets (nuttigs) doet?
Zelf ga ik dan altijd foute nineties/eighties muziek luisteren, gitaar spelen of MSNen om te kijken of er nog meer mensen zijn die zich vervelen en dan krijg je gesprekken als: 'Hey' 'Hey' 'Hoe is ie?' 'Goed en met jou?' 'Ook goed' 'Mooi' 'Nog wat leuks gedaan?' 'Neuh, jij?' 'Nee.' En nu jullie. |
als ik me verveel dan.. ga ik patiencen op msn ofzo.
of ik check een dvd of ik ga ff naar het dorp of ik ga laatjes opruimen aka met alle frutseltjes (wat een kutwoord) klooien. of ik ga op m'n bed muziek luisteren |
Roken.
|
Als ik me verveel ga ik sporten, computeren, onder de zonnebank, lezen, met de honden wandelen, naar de stad, etc.
|
niks want daarom verveel ik me, wanneer ik niks doe :mad:
|
ik ga nutteloos op mn bed liggen en half tv kijken, wat ik nooit doe.
en bedenken wat ik allemaal wel niet voor nuttige dingen ga doen. of tijdschriften voor de 400 x doorlezen. of onzinnige smsjes sturen, of gewoon msnen/lj/forummen. en als ik t écht niet meer weet gewoon slapen. |
Slotje , onzin topic
|
als ik me verveel word ik boos op mensen dat ze me niet entertainen
|
piano / gitaar spelen, msnen, tv kijken, met de ratten spelen.
|
internetten
|
Citaat:
|
mensen lastig vallen
|
bart smit & mediamarkt folders lezen.
|
internetten
en als ik me dan verveel op internet ga ik chips halen en eten |
forummen
msnen mn kamer opruimen slapen folders doorkijken tv kijken mn hond uitlaten zonnebanken smsen en nog meer van die loze shit. |
gewoon wat internetten en als t savonds is ga ik in mn bed liggen.
|
warme chocolademelk met slagroom maken, zoals nu :cool:
|
Foto's maken, slapen, internetten, roken, nagels vijlen, opmaken, muziek luisteren & meezingen
|
mensen bellen/smsen
internetten roken eten (veeeel) tv kijken/dvd/video slapen maar ik doe nooit maar dan ook nooit iets voor school als ik me verveel |
KEIhard chillen
|
Herm stalken :)
|
soloshaken
|
En op cu2night naar Iep kijken :)
|
Dan kijk ik naar Sarahbresser's permanent foto. (L)
|
Ik naar de kerstkaart van Qimm.
|
Dan ga ik een hapje eten. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Qimm , wie is dat ?
|
Citaat:
|
Citaat:
http://members.lycos.nl/girlsonfilm/kerst.jpg |
Kk geil dat wil ik wel op mijn muur geprojecteerd hebben als ik lig te neuken. :)
|
Hm... de verveling is wel toegeslagen he
|
Citaat:
|
ga masturberen dan, masturberen verveelt nooit
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
1 maart... Het is net zoiets als stufi en net wat Loesje zegt: aan het eind van je geld hou je altijd een stukje maand open... zo ook voor het fototopic. |
Citaat:
|
maar je kan bijlenen bij de IB
|
Citaat:
|
en daarom aan jullie de eer om een tweede fototopic te openen.
Mijn fout. sorry, het zijn er twee per maand. Doe iedereen een lol en spam en chat zo min mogelijk in het fototopic, dan kan die langer open blijven :) |
Meestal roken.
Of met halters vogelen. Of roken èn met halters vogelen. (y) |
Citaat:
|
Ik ga zo dansen:
http://g.myspace.com/00036/49/59/36779594_m.gif |
Kk geil.
Ik bouw altijd feestjes met de meiden uit de straat. http://www.hcct.co.za/index_files/DSCN2692.JPG |
|
|
Blowen. Duh.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:20. |